کد خبر : 1767050 | 19 تیر 1400 ساعت 21:08 | 9.5K بازدید | 3 دیدگاه

چند دقیقه پس از شروع بازی اتفاق افتاد؛

صدرنشینی سه منظوره؛ سجاد، سروش و سپاهان(عکس)

دوئل پرسپولیس و سپاهان ادامه دارد و در هفته 27 ام این شاگردان نویدکیا هستند که تاکنون صدرنشین جدول رده بندی شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم سپاهان و صنعت نفت آبادان خیلی زود با موقعیت گلزنی همراه شد؛ ابتدا سروش رفیعی بود که می توانست در همان ثانیه های ابتدایی بازی گلزنی کند ولی ضربه او از بالای دروازه راهی اوت شد. چند دقیقه بعدتر شوت بازیکنان نفت آبادان به تیرک دروازه برخورد کرد، ولی سرانجام سومین موقعیت بازی در شرایطی که هنوز به دقیقه 5 نرسیده بودیم، روی دریبل و پاس بسیار زیبای سروش رفیعی و ضربه تمام کننده سجاد شهباززاده گل اول بازی را ثبت کرد.


این گل روی پاس سروش رفیعی هافبک خلاق طلایی پوشان اصفهانی به ثمر رسید تا این بازیکن به تنهایی با ارسال 8 پاس گل به صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ برود. در سوی دیگر گلزنی شهباززاده این بازیکن را 18 گله کرد تا به نوعی آقای گلی خود را در مسابقات لیگ بیستم تثبیت کرده باشد.


این ها البته نکات فردی گل اول سپاهان به صنعت نفت آبادان بودند؛ با این گل تیم فوتبال سپاهان موفق شد با سه امتیازی که به حسابش در صورت حفظ همین نتیجه واریز خواهد شد، 56 امتیازی شود و بالاتر از پرسپولیس صدرنشین جدول مسابقات شود.


در دیگر دیدار پراهمیت این هفته تیم فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم در آزادی به مصاف هم رفته اند که این بازی با تساوی بدون گل دنبال می شود.

 

1621328

سروش رفیعی پس از دریبل زیبایی که داشت، با یک پاس رو به جلوی زیبا موقعیت گلزنی را برای شهباززاده ایجاد کرد.

 

1621329

 

1621327

 

1621326

دیدگاه‌ها