کد خبر : 1767074 | 19 تیر 1400 ساعت 22:08 | 10K بازدید | 1 دیدگاه

از اول هوادار هری کین بودم؛

کیه لینی: انگلیس در سمت آسان جدول قرار داشت

جورجیو کیه لینی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا مدعی شد سبک بازی تیم ملی انگلیس با اسپانیا متفاوت است.

کیه لینی: انگلیس در سمت آسان جدول قرار داشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا فردا شب در فینال یورو 2020 در استادیوم ومبلی به مصاف انگلیس خواهد رفت و جورجیو کیه لینی فرصت دارد به عنوان کاپیتان در صورت پیروزی جام را بالای سر ببرد. او در نشست خبری قبل از این دیدار حاضر شده و به تمجید از عملکرد هری کین، ستاره تیم ملی انگلیس پرداخت.

 

جورجیو کیه لینی، گفت: "سبک بازی انگلیس مانند اسپانیا نیست و آنها ویژگی های بسیار متفاوتی دارند. من فکر می کنم دو تیمی که در این یورو بهترین عملکرد را داشته اند به فینال رسیده اند. شما فقط باید به نتایج انگلیس نگاه کنید تا متوجه شوید آنها تیمی فیزیکی و مقتدر بوده و از بازیکنان باکیفیت در هر پستی بهره می برند.

 

1620943

 

شما بدون داشتن قلبی آتشین و پرهیجان یا ذهن خونسرد و آرام در فینال مقابل انگلیس در ومبلی موفق نخواهید شد، بنابراین ما به هر دو خصوصیت نیاز خواهیم داشت. ما باید هجومی، تیزبین و شجاع بوده و شرایط را تحت کنترل داشته باشیم.

 

کنترل جریان مسابقه برای تمام طول 90 دقیقه غیر قابل تصور است، اما ما باید مراقب تک تک جزئیات باشیم. همه ما واقعا از اهمیت این مسئله آگاه هستیم، بنابراین ما و سرمربی باید از لحظه لذت ببریم، زیرا نمی دانیم دوباره چه زمانی این موقعیت تکرار می شود.

 

در گذشته نیز اتفاق افتاده که تیمی در بازی فینال میزبان باشد و این اولین بار نیست و آخرین دفعه نیز نخواهد بود. من همچنین شاهد جنجال هایی ناشی از صحبتم در مورد رسیدن انگلیس به فینال بودم. اما دلیل این صحبت این بود که انگلیس بعد از غلبه بر آلمان در سمت آسان تر جدول قرار داشت، اما به هر حال آنها تیمی قدرتمند هستند.

 

1613933

 

رویارویی با هری کین؟ من هنوز اولین باری که در مقابل هری کین بازی کردم که یک بازی دوستانه در تورین بین ایتالیا و انگلیس بود در خاطر دارم. من بلافاصله تحت تاثیر عملکرد هری کین قرار گرفتم. می توانید از فابیو پاراتیچی، مدیر سابق یوونتوس بپرسید که در طول این سال ها چند بار با او در مورد کین صحبت کرده ام."

دیدگاه‌ها