کد خبر : 1767099 | 19 تیر 1400 ساعت 22:58 | 16.8K بازدید | 5 دیدگاه

با دبل پس از 11 هفته؛

شهباززاده با دبل در کنار بهترین گلزن تاریخ سپاهان

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در جریان پیروزی 4 بر 1 مقابل نفت آبادان، زننده 2 گل تیمش بود.

شهباززاده با دبل در کنار بهترین گلزن تاریخ سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برابر صنعت نفت آبادان جایی برای قدرتنمایی دوباره شاگردان محرم نویدکیا بود و آنها موفق شدند در یک دیدار آسان که البته در برخی دقایق آن تنها فشار قرار گرفتند، با  4 گل تیم حریف را از پیش رو بردارند.


این مسابقه به نوعی تولد دوباره سجاد شهباززاده در مسیر کسب کفش طلای مسابقات بود و موفق شد گل های اول و سوم تیمش را روی پاس های خوبی که توسط سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی فر به او رسید وارد دروازه نفت آبادان کند.


این دو گل سبب شد تا شهباززاده پس از 11 هفته موفق به دبل شود؛ او آخرین مرتبه در دیدار برابر آلومینیوم اراک و در جریان پیروزی 6 بر 1 موفق به دبل شده بود.

 

1621399

 

1621397

 

1621398


البته گل دوم شهباززاده یک رکورد دیگر را هم برای او به همراه داشت و او توانست به رکورد عماد رضا بهترین گلزن ادوار گذشته سپاهان برسد و حالا در شرایطی که سه هفته تا پایان رقابت ها باقی مانده، مهاجم سپاهان می تواند حتی خود را به رضا نوروزی بهترین گلزن ادوار لیگ که با 24 گل عنوان بهترین گلزن را به نام خود زده نیز برسد.

 

البته باید به این نکته اشاره کرد که عمادرضا ۱۹ گل را در لیگ ۱۸ تیمی (۳۴ بازی) به ثمر رساند اما شهباززاده در لیگی که ۳۰ هفته خواهد بود در فاصله ۳ هفته تا پایان ۱۹ گل زده است.

دیدگاه‌ها