کد خبر : 1767105 | 19 تیر 1400 ساعت 23:14 | 84.8K بازدید | 11 دیدگاه

برخی تیم‌ها فکر نکنند می‌توانند در لیگ قلدری کنند

منصوریان: هر کاری کنید قلبم آبی است و استقلال برنده دربی

سرمربی آلومینیوم اراک بعد از تحمل باخت دو بر صفر مقابل سرخپوشان به انتقاد از سیاست های فدراسیون پرداخت.

منصوریان: هر کاری کنید قلبم آبی است و استقلال برنده دربی

 

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان، سرمربی آلومینیوم اراک بعد از شکست برابر پرسپولیس درباره بازی گفت: بازی خوب و باکیفیتی بود. تمام سعی و تلاش ما این بود که بعد از اتفاقات بازی با گل گهر که آن را به طور کلی بعدا صحبت کنم، پیروز شویم. زوار فوتبال ما از دست فدراسیون خارج شده است. نمی خواستم پیش از دیدار با پرسپولیس درباره حواشی صحبت کنم. این درد روی بدن ما هست و فکر می کنند که می‌توانند حق آلومینیوم را بعد از اولین سال حضورش بخورند. حساب کار بعضی از تیم ها باید دست شان بیاید و فکر نکنند می توانند قلدری کنند. برخی تیم ها روال را از دست فدراسیون خارج کرده‌اند.

 

سرمربی آلومینیوم در ادامه صحبتهایش درباره بازی با پرسپولیس گفت: وقتی مقابل پرسپولیس بازی می کنید باید نترسید، اعتمادبنفس داشته باشید. ما در نیمه اول مقابل تیمی که تشنه برد است بازی را واگذار کردیم اما در نیمه دوم متوجه شدند که تفاوتی بین آنها و پرسپولیس نیست. اگر حامد پاکدل دقت می کرد می توانستیم به گل برسیم. ما به لحاظ فیزیکی تیم خوبی هستیم و دیدید که پرسپولیس را تحت فشار قرار دادیم. تیمی که صدرنشین است قطعا تیم خوبی است و آنها به خوبی به گل رسیدند و آن را حفظ کردند. ما در نیمه دوم موقعیت گلی به آنها ندادیم اما دیر بود. طبیعی بود و تیمی که سال اول حضورشان در لیگ است سعی می کنند ثبات خودشان را حفظ کنند که ما به آن رسیدیم. ما هنوز سیر نشدیم و سعی خواهیم کرد در سه بازی آینده عملکرد خوبی داشته باشیم. در کنار این سه بازی باید در جام حذفی برابر تیم امیر قلعه نویی و گل گهر قرار گیریم. من اما از عملکرد تیمم راضی هستم و آنها مقابل تیم قدرتمندی در اراک به خوبی بازی کردند. ما قبل از بازی با گل گهر باختی نداشتیم اما وقتی مقابل تیم های خوب بازی می کنیم باید دقت بیشتری داشته باشیم. در مجموع  از بازیکنانم راضی هستم و به تیم حریف و خصوصا آقایان گل محمدی، باقری، مطهری و مربی گلر خوش تیپ آنها آقای فنایی هم تبریک می گویم.

 


منصوریان در ادامه درباره درگیری اش با کنعانی زادگان گفت: برای من فوتبال به هر قیمتی ارزشمند نیست که دوستی 20 ساله خودم را با یحیی و باقری بهم بزنم. تجربه آن را به دست آوردم و نمی خواهم فردا خجالت زده شوم. من با کنعانی زادگان خیلی وقت بود حرفی نزده بودم. امروز در گوشم درد دلش را گفت و من هم گلایه هایم را گفتم. فوتبال و دوستی ارزش زیادی دارد. برخی همه چیز را در نتیجه فوتبال می بینند. من همه چیز و اتفاقات را در فوتبال و زمانی که در استقلال بودم، دیدم. ما هفته بعد بازی داریم.

 


سرمربی آلومینیوم در پایان درباره شرایط استقلال و دربی جام حذفی نیز گفت: ما با استقلال بازی کردیم و با یک موقعیت. آن موقعیت هم هنوز بین اساتید درگیری است که آفساید بوده یا نه. ما با فشار بالا با استقلال بازی کردیم. ما مهدی قایدی را از جریان بازی خارج کردیم. از 90 دقیقه بازی ما نزدیک به 70 دقیقه مسلط بودیم. البته ما در اراک بازی کردیم و تیم آنجا اعتمادبنفس دارد. امروز در استادیوم آزادی با پرسپولیس بازی کردیم و نیمه دوم شرایط خوبی را دنبال کردیم. من خودم 16 دربی بازی کردم. دربی متفاوت است. دربی 76 را همه می گفتند ما بازنده می شویم اما ما تا دقیقه 26، سه هیچ جلو بودیم. یک بار هم با ناصرخان حجازی و با آن ستاره ها باختیم. به نظرم یکی از دربی های قشنگ و هیجان انگیز خواهد بود. خالی بودن استادیوم یکی از عوامل زیبایی این بازی خواهد بود. ما توانایی استفاده از اینستاگرام را نداریم. ما نمی دانیم اینستاگرام چیست و فقط از آن توهین کردن را یاد گرفتیم. استقلال دو جین بازیکن خوب دارد. 3-2 بازیکن فراتر از آسیا دارد که یکی از آنها قایدی است که می تواند بازی را عوض کند. می تواند دربی جذابی شود و البته می تواند دربی خطرناکی شود. شما هر کاری کنید قلب من آبی است و من بدهکار این تیم هستم. بدهکار این تیم هستم و من با استقلال به هر چیزی که می خواستم رسیدم. همینقدر که مرا داداش خودشان می دانند برای من کافی است. بازی سختی است و امیدوارم برنده این بازی استقلال باشد.

دیدگاه‌ها