کد خبر : 1767148 | 20 تیر 1400 ساعت 06:22 | 77.9K بازدید | 27 دیدگاه

طلسم آلبی سلسته شکست؛

برزیل 0 - 1 آرژانتین؛ تاجگذاری در خاک رقیب

آرژانتین با تکیه بر تک گل آنخل دی ماریا در خانه برزیل پیروز شده و فاتح رقابت های کوپا آمه ریکا شد.

برزیل 0 - 1 آرژانتین؛ تاجگذاری در خاک رقیب

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که فینال کوپا آمه ریکا بیشتر تحت تاثیر درگیری های متوالی در میدان بود، آرژانتین در نیمه اول توسط دی ماریا به گل رسید و در نهایت با همین یک گل برزیل را مغلوب کرد.

 

برزیل بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 13 و روی حرکت ریچارلیسون بود که نیمار در مقابل دروازه آرژانتین صاحب فرصت گلزنی شد، اما نیکلاس اوتامندی با حضور به موقع خود دروازه را نجات داد.

 

اما در ادامه آلبی سلسته بر جریان بازی مسلط شده و در دقیقه 21 هم به گل رسید. روی پاس بلند و تماشایی رودریگو دی پائول و اشتباه مسلم رنان لودی، آنخل دی ماریا در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با یک ضربه چیپ و تماشایی موفق شد دروازه ادرسون را باز کند.

 

1621467

 

1621464

 

دقایقی بعد لیونل مسی با حرکتی انفرادی از سد مارکینیوش گذشته و خودش برای گلزنی اقدام کرد، اما ضربه زمینی کاپیتان آرژانتین دقیق نبود و با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 42 اورتون در پشت محوطه آرژانتین صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او بعد از برخورد به بازیکن حریف در اختیار امی مارتینز قرار گرفت و آلبی سلسته در نهایت با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

 

برزیل در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم توسط ریچارلیسون به گل رسید، اما این صحنه آفساید اعلام شد. در دقیقه 54 باز هم ریچارلیسون در سمت راست محوطه جریمه آرژانتین صاحب فرصت بسیار خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه محکم او را مارتینز به زیبایی مهار کرد.

 

1621466

 

در دقیقه 71 و روی حرکت نیمار بود که لوکاس پاکتا درون محوطه جریمه تیم ملی آرژانتین صاحب فرصت شد، اما ضربه او تحت پرس رومرو از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه اگرچه برزیل مالک توپ و میدان بود، اما به نظر استرس بیش از اندازه اجازه خلق موقعیت چندانی را به ستاره های سلسائو نمی داد.

 

در دقیقه 87 و روی ارسال ضربه ایستگاهی نیمار و شلوغی داخل محوطه جریمه آرژانتین بود که برزیل تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، اما ضربه گابریل باربوسا را امی مارتینز به زیبایی مهار کرد و دروازه تیمش را نجات داد.

 

لحظاتی بعد لیونل مسی در موقعیتی تک به تک و در دو قدمی دروازه فرصت فوق العاده ای برای تمام کردن کار برزیل داشت، اما بهم خوردن تعادل او باعث شد این موقعیت بسیار خوب از دست برود. در ادامه برزیل نتوانست گل خورده را جبران بکند و در نهایت با همان یک گل مغلوب شد.

 

 

دیدگاه‌ها