کد خبر : 1767206 | 20 تیر 1400 ساعت 10:58 | 46.8K بازدید | 8 دیدگاه

خیبر و رفتاری که باید الگو شود (عکس)

باشگاه خیبر که روز گذشته دست به تعویض در کادر فنی خود زد این کار را متفاوت با تیم های دیگر انجام داد. کاری که کمتر از سوی باشگاه های ایرانی شاهدش هستیم.

خیبر و رفتاری که باید الگو شود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نکته مهم اینکه باشگاه با جلب رضایت عبدالله ویسی، محسن عاشوری را به خدمت گرفت بطوریکه عبدالله ویسی در مراسم معارفه سرمربی جدید تیم خیبر حضور داشت. حتی در خبری که از سوی روابط عمومی باشگاه تنظیم شده به این نکته اشاره شده که باشگاه با نظر مساعد عبدالله ویسی، محسن عاشوری را به خدمت گرفته است. در مراسم تودیع عبدالله ویسی و معارفه محسن عاشوری هم چنین تابلو فرشی به سرمربی سابق تیم اهداء شد تا خاطره ای خوش از سوی باشگاه خیبر در ذهن این مربی باقی بماند. 

 

این یک رفتار خوب و حرفه ای است  که می تواند در باشگاه های ما تبدیل به الگو شود. برخی از تیم ها تصور می کنند با رسیدن به این نتیجه که مربی فعلی دیگر ایده هایش جوابگو نیست باید رفتارهای محترمانه و البته حرفه ای خود را با او قطع کنند در حالی که پایان همکاری به معنای پایان رفاقت و احترام دو جانبه نیست و اتفاقا در فوتبال حرفه ای زمانی که طرفین به پایان همکاری می رسند رفاقت ها و احترام ها بیشتر می شود. 

 

1621619

 

بدون شک عبدالله ویسی با همه توان در باشگاه خیبر هدفش هدایت تیم به لیگ برتر بود و امتیازات از دست رفته به معنی عدم تلاش او نبوده. در فوتبال اینطور است که گاهی ایده ها حتی با وجود درستی هم به خوبی در زمین پیاده نمی شود و این را حتی در تیم های بزرگ و از سوی مربیان بزرگ هم شاهد هستیم. همانند پزشکی که در اتاق عمل با وجود همه تلاش با مرگ بیمار مواجه می شود. فوتبال برای خیبر و عبدالله ویسی ادامه دارد و چه خوب که این دو پایان خوبی برای هم رقم زدند.

 

1621618

 

1621617

دیدگاه‌ها