کد خبر : 1767223 | 20 تیر 1400 ساعت 11:59 | 15.3K بازدید | 2 دیدگاه

میزبانی پلی آف لیگ قهرمانان نان و آب دارد!

تیم های حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تا تاریخ 4 مرداد فرصت دارند برای میزبانی مراحل حذفی این بازی ها، درخواستشان را ارسال کنند.

میزبانی پلی آف لیگ قهرمانان نان و آب دارد!

به گزارش "ورزش سه"، کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که برخلاف برنامه از پیش تعیین شده قبلی، مراحل یک چهارم نهایی و همچنین نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به صورت تک بازی و متمرکز برگزار می شود.


با اعلام این خبر، حدس و گمانه زنی درخصوص انتخاب کشور میزبان مراحل حذفی مطرح شد که در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کرد که تمامی کشورهای دارای تیم در جدول حال حاضر مسابقات می توانند درخواست میزبانی خود را اعلام نمایند.


طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، کشورهایی که قصد دارند مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی را در کشورشان برگزار کنند، تا تاریخ 4 مرداد فرصت دارند تا درخواست هایشان را به AFC ارسال کنند.


کمیته اجرایی مسابقات نیز از تاریخ یاد شده تا 10 مرداد ماه، با بررسی شرایط و ارزیابی های لازم، کشور میزبان را در تاریخ 11 مرداد اعلام می کند تا دیدارهای مراحل حذفی در کشور واجد شرایط برگزار شود.


در این مرحله کشور میزبان مبلغ ۷۵ هزار دلار برای هزینه های اقامت گروه اعزامی AFC، مبلغ ۱۰۰ هزار دلار برای هزینه های حمل و نقل و مبلغ ۱۰۰ هزار دلار برای خدمات پزشکی از AFC دریافت می نماید.

دیدگاه‌ها