کد خبر : 1767233 | 20 تیر 1400 ساعت 12:37 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

الشرق قطر:

جدایی رضاییان و مهند، السیلیه را به دردسر می‌اندازد

روزنامه الشرق قطر در گزارشی به بررسی انتقال‌های قرضی در لیگ این کشور و تأثیرات مثبت و منفی اینگونه قراردادها پرداخته است.

جدایی رضاییان و مهند، السیلیه را به دردسر می‌اندازد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روزنامه الشرق قطر، گزارشی از انتقال‌های قرضی در لیگ ستارگان نوشته است: «جذب قرضی بازیکنان یکی از راه‌حل‌های باشگاه‌های قطری برای جذب موقت بازیکنان سایر تیم‌ها در نقل‌وانتقالات است. این روش می‌تواند از سویی مشکلات مالی برخی از باشگاه‌ها که توان خرید قطعی بازیکنان را ندارند حل کند، اما از سوی دیگر در صورتی که بازیکنان عملکرد موفقی داشته باشند مورد توجه باشگاه اصلی خودشان قرار می‌گیرند و باید به همان تیم بازگردند».
 

در بخشی از این گزارش به انتقال قرضی مهندعلی مهاجم عراقی و رامین رضاییان بازیکن ایرانی الدحیل به السیلیه اشاره شده و آمده است: «مسئولان باشگاه السیلیه در انتظار اعلام پاسخ الدحیل درباره تمدید قرارداد دو بازیکن عراقی و ایرانی خود هستند تا با درخواست سامی الطرابلسی تونسی قرارداد قرضی این دو بازیکن تمدید شود. در صورتی که الدحیل با این درخواست موافقت کند این انتقال برای السیلیه مفید و تأثیرگذار خواهد بود، اما در صورت عدم موافقت این باشگاه ممکن است با تصمیم الدحیل مهندعلی و رضاییان به باشگاه دیگری منتقل شوند که در این صورت السیلیه با دردسر مواجه می‌شود، چرا که برخی از بازیکنان اصلی خودش را از دست داده است».

دیدگاه‌ها