کد خبر : 1767303 | 20 تیر 1400 ساعت 19:54 | 5.5K بازدید | 2 دیدگاه

ساوت گیت: کار انگلیس هنوز تمام نشده است

گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس از حمایت مردم این کشور در طول یورو 2020 تشکر کرده است.

ساوت گیت: کار انگلیس هنوز تمام نشده است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس با کسب نتایج درخشان برای اولین بار در تاریخ خود موفق به راهیابی به فینال رقابت های جام ملت های اروپا شده و امشب در مسابقه ای حساس و در استادیوم ومبلی پذیرای تیم ملی ایتالیا خواهد بود. ساعاتی قبل از دیدار نهایی، گرت ساوت گیت، سرمربی موفق سه شیرها در سال های اخیر تاکید کرد ماموریت این تیم هنوز تمام نشده و بازیکنان انگلیس به دنبال تمام کردن کار و برتری در مسابقه امشب خواهند بود.

 

1617739

 

گرت ساوت گیت، گفت: "من فقط می خواستم از این فرصت استفاده کرده و از همه بخاطر حمایت فوق العاده ای که در طول این مسابقات از ما داشتند. تشکر کنم ما امیدواریم که نماینده خوبی برای کشور انگلیس بوده و شما که از تماشای بازی ما لذت برده باشید.

 

من از همه بازیکنان و کادرفنی فوق العاده ای که در کنار خودم داشتم بسیار سپاسگزارم و ما توانسته ایم بعد از 55 سال به اولین فینال فوتبال انگلیس راه یابیم. اما قطعا می دانیم که باید کار را تمام کرده و در دیدار نهایی نیز به پیروزی دست یافته و قهرمان شویم. برای رسیدن به این هدف ما هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد. حمایت و انرژی شما باعث افزایش قدرت تیم ملی انگلیس شده است و من می دانم که این حمایت در فینال یکشته شب تاثیرگذار خواهد بود."

دیدگاه‌ها