کد خبر : 1767395 | 21 تیر 1400 ساعت 10:35 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

مس کرمان - هوادار؛ فرصت آخر

در یکی از بازی های مهم هفته سی و سوم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور عصر امروز مس کرمان در خانه پذیرای هوادار خواهد بود.

مس کرمان - هوادار؛ فرصت آخر 

به گزارش "ورزش سه"، هوادار که هفته پیش با قبول شکست در برابر فجر سپاسی صدر را از دست داد با صدرنشین هم امتیاز است اما به یک پله پایین تر سقوط کرده است. یعنی رده دوم جدول. البته دو تیم به لیگ برتر صعود می کنند و حضور در رده دوم جدول هم می تواند منجر به صعود به لیگ برتر شود. این به شرطی خواهد بود که هوادار در مصاف با مس کرمان هم پیروز شود و دست کم این موقعیت را حفظ کند. چرا که بادران هم با فجر سپاسی و هوادار هم امتیاز است و از سویی امروز در خانه پذیرای تیم رایکا خواهد بود. 

 

سه امتیاز دیدار مس کرمان و هوادار راحت بین دو تیم رد و بدل نخواهد شد به این خاطر که مس کرمان 52 امتیازی است و در صورت شکست هوادار یک امتیاز از این تیم پیش خواهد افتاد و ممکن است با نتایجی که در دیگر بازی ها رقم می خورد شانس صعود به لیگ برتر پیدا کند. به واقع پیروزی در برابر هوادار به مس کرمان امید می دهد که صعود به لیگ برتر در راه است. مس کرمان بعد از روی کار آمدن فرهاد کاظمی سه بازی انجام داده که حاصل آن دو پیروزی و یک شکست بود. به طور قطع کرمانی افسوس سه امتیاز از دست رفته در بازی با ملوان را می خورند که اگر آنرا کسب کرده بودند اکنون با 55 امتیاز در صدر جدول قرار داشتند. 

 

در فصلی که رو به پایان است هم تیم مس کرمان تیم شایسته ای برای صعود به لیگ برتر نشان داد و هم هوادار اما در فوتبال قرار نیست  همه تیم هایی که مدعی هستند به لیگ برتر صعود کنند چرا که تنها به دو تیم مجوز صعود به لیگ برتر داده خواهد شد. در یک چشم بهم زدن فصل جدید بازی ها از راه خواهد رسید و فوتبال برای مس کرمان و هوادار در صورت عدم صعود به لیگ برتر ادامه خواهد داشت. برنده بازی امروز تیمی است که برای رسیدن به هدف فوتبالی کلاسیک و به دور از مسایل حاشیه ای بازی کند به این خاطر تیمی که برای امتیاز گیری روی به مسایل حاشیه ای بیاورد روزی از حرکت باز خواهد ایستاد چون فوتبال روز دنیا این ها را نمی پذیرد. این بازی فرصت آخر هر دو تیم برای ماندن در کورس مدعیان است.

دیدگاه‌ها