کد خبر : 1767402 | 21 تیر 1400 ساعت 11:00 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

بادران – رایکا بابل؛ امید بر می گردد

بادران هفته پیش با شکست قشقایی در شیراز می توانست 57 امتیازی شود و به تنهایی در صدر جدول قرار گیرد اما بازی را یک بر صفر باخت.

بادران – رایکا بابل؛ امید بر می گردد 

به گزارش "ورزش سه"، این نتیجه در حالی در بازی رقم خورد که شاگردان امید رضا روانخواه در ایجاد موقعیت روی دروازه حریف موفق بودند و دست کم می توانستند بازی را به تساوی بکشانند که در این صورت هم 55 امتیازی و به صدر جدول می رفتند. اما این یک واقعیت است که پرونده بازی قبلی بسته شده است و تفکر و زوم روی آن تنها افسوس به دنبال دارد و در مسیر پیش رو هیچ کمکی به تیم تهرانی نخواهد کرد. با این حال برای بادران جای خوشحالی است که با وجود حضور در رده سوم جدول با فجر سپاسی و هوادار هم امتیاز است. 

 

و باز هم از خوشوقتی بادران که فجر سپاسی صدرنشین در خانه با تیم مدعی شاهین شهرداری بوشهر بازی دارد و هوادار هم در کرمان بازی سختی در برابر مس پیش رو خواهد داشت. بنابراین این بهترین فرصت برای بادران است با ارایه یک بازی خوب در برابر رایکا و در نهایت شکست این تیم چالش صعود به رده دوم یا اول جدول را تجربه کند. به واقع پیروزی در این دیدار امید را به اردوی تیم تهرانی بر می گرداند. 

 

بدون شک برتری در برابر رایکا آسان به دست نخواهد آمد و شاگردان امید رضا روانخواه در صورتی پیروز خواهند شد که در زمین فوتبالی منظقی و دور از احساس ارایه دهند و رایکا را کمتر از یک تیم مدعی ندانند. همان طور که در مصاف با تیم مدعی خوب بازی می کنند و در هفته های اخیر پیروزی های جالب توجهی در برابر تیم های مدعی داشتند. نمونه اش برتری ده نفره در برابر مس در کرمان. بادران هفته پیش در برابر تیمی شکست خورد که برای بقاء در جدول بازی ها تلاش می کند و به نظر می رسد این شکست درس های خوبی به امید رضا روانخواه و شاگردانش داد. 

 

به یقین رایکا هم که دیگر شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد و خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس نمی کند برای خود ارایه گر بازی جوانمردانه ای خواهد بود و آنچه که فوتبال را زیبا می کند تلاش برای دفاع از اعتبار و حیثت خویش است نه جنگیدن برای تیم دیگر. این بازی یک آزمون مهم برای هر دو تیم است. بادران به دنبال بازگشت امید به اردوی تیم است.

دیدگاه‌ها