کد خبر : 1767412 | 21 تیر 1400 ساعت 11:36 | 27.8K بازدید | 2 دیدگاه

مهدوی‌کیا منتظر موافقت نهایی هامبورگ(عکس)

مهدی مهدوی‌کیا برای نشستن روی نیمکت تیم امید ایران در انتظار اعلام نظر نهایی باشگاه هامبورگ است.

مهدوی‌کیا منتظر موافقت نهایی هامبورگ(عکس)

به گزارش "ورزش سه"،  فدراسیون فوتبال ایران ظهر دیروز خبر سرمربیگری مهدوی کیا در تیم امید ایران را رسما اعلام کرد، اما ساعاتی بعد متن خبر تغییر و از مذاکره فدراسیون فوتبال با وی برای حضور در این سمت خبر داد. که البته علت اصلی تغییر خبر نیاز به موافقت باشگاه هامبورگ برای نهایی شدن حضور ملی‌پوش سابق ایران در تیم امید بود. 

 

مهدوی کیا بعد از حضور چندساله در باشگاه هامبورگ به عنوان مربی در تیم های پایه این باشگاه آلمانی و همین طور پرورش بازیکنان و استعداد‌ها در رده‌های پایه تحت عنوان باشگاه کیا برای کاری پر اهمیت و پایان دادن به طلسم ناکامی‌های تیم امید ایران انتخاب شده است.

 

مهدی مهدوی‌کیا امروز پس از انتشار اخبار متعدد پیرامون حضورش در تیم امید سر انجام به این اخبار واکنش نشان داد. او در استوری اینستاگرام خود گفته است: "درود و ارادت خدمت همه دوستان و عزیزان، به ویژه دوستان عزیز در رسانه های ورزشی. مذاکرات مثبتی با فدراسیون فوتبال انجام شده است و در صورت موافقت باشگاه هامبورگ و نهایی شدن توافقات و جزئیات همکاری با فدراسیون فوتبال، در روزهای آینده پاسخگوی سؤالات شما عزیزان خواهم بود. با تشکر از صبر و بردباری دوستان"

1622112

دیدگاه‌ها