کد خبر : 1767414 | 21 تیر 1400 ساعت 11:34 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

اشک‎‌‎های برناردسکی: سال سختی برای من بود

فریادهای فلورنزی بعد از قهرمانی: مامان ببین چی بُردم!

فدریکو برناردسکی و الساندرو فلورنزی، بازیکنان آتزوری، پس از قهرمانی در یورو 2020 درباره تجربه خود در این رقابت ها صحبت کردند.

فریادهای فلورنزی بعد از قهرمانی: مامان ببین چی بُردم!

به گزارش "ورزش سه"، فدریکو برناردسکی پس از شکست انگلیس در ضربات پنالتی و قهرمانی به همراه ایتالیا در یورو 2020 در اشک های شادی غرق شده بود. او پس از بازی گفت که سال بسیار سختی را پشت سر گذاشته است.

برناردسکی در فصل گذشته در یووه باانتقادات زیادی مواجه بود اما روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا، به این وینگر 27 ساله اعتماد کرد و او نیز هر زمان که از سوی سرمربی آتزوری در یورو به زمین فرستاده شد توانست پاسخ اعتماد مانچینی را بدهد.

برناردسکی پس از قهرمانی در ومبلی نمی توانست جلوی اشک های شادی خود را بگیرد؛ این دومین قهرمانی تاریخ ایتالیا در رقابت های یورو بود.

 

1622116

 

برناردسکی پس از پایان مسابقه گفت: "ما شایسته همه اینها هستیم. شخصا من خیلی عذاب کشیدم، فصل آسانی برای من نبود. وقتی چنین فصلی را پشت سر می گذاری گاهی اوقات اوضاع پیچیده می شود. اما من فقط یک روش بلدم: اینکه تلاش کنم و آستین ها را بالا بزنم، حتی وقتی که اوضاع خوب پیش نمی رود.

با تشکر از هم تیمی هایم، کادر تیم، همه کسانی که به من باور داشتند... ما در صدر اروپا هستیم و نمی توانستم مزدی بهتر از این بگیرم. ما هرگز از اینکه شاد موفق نشویم نترسیدیم.

از دقیقه دوم به بعد ما همواره باور داشتیم که قهرمان می شویم."

 

1622115

 

الساندرو فلورنزی، دیگر بازیکن آتزوری، نیز پس از این قهرمانی تاریخی، گفت: " ما این قهرمانی را به همه ایتالیایی ها در سراسر جهان تقدیم می کنیم چرا که یک بار دیگر ثابت کردیم که ما مردمان خاصی هستیم.

جام به رم می آید، آنها فقط یک حرف این شعار را اشتباه می گفتند... (اشاره به شعار It’s coming home انگلیسی ها و پاسخ It’s coming Rome ایتالیایی ها) هیچ پیروزی بدون همکاری یک گروه به دست نمی آید و من فکر می کنم ما از ابتدا تا انتها نشان دادیم که ما یک گروه هستیم و مردم نیز خود را در ما تشخیص دادند و با ما هم ذات پنداری کردند.

بعد از زدن گل تساوی فهمیدیم که می توانیم برنده شویم و این شانس را داریم که حداقل قبل از پنالتی ها این کار را انجام دهیم. باید به ضربات پنالتی می رفتیم، جی جی و پنالتی‌زن‌ها خوب کار کردند. اگر تا آنجا پیش می رفت من قرار بود پنالتی ششم را بزنم.

 

1622114

 

آتزوری پیش از این تنها یک بار در یورو 1968 طعم قهرمانی را چشیده بود و در فینال های سال های 2000 و 2012 نیز شکست خورده بود.

فلورنزی افزود: "خیلی از آخرین قهرمانی ما گذشته بود، اما اکنون ما و همه ایتالیایی ها از این قهرمانی کاملا لذت خواهیم برد."

 

وقتی فلورنزی مدال طلای خود را در مراسم پس از پایان مسابقه دریافت کرد، آن را جلوی دوربین گرفت و فریاد زد: "مامان ببین، ببین چی گرفتم!"

 

 

دیدگاه‌ها