کد خبر : 1767436 | 21 تیر 1400 ساعت 13:21 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

باید یک مساوی در کرمان بگیریم

فشنگچی: باید جواب خوبیهای عنایتی را بدهیم

امیرحسین فشنگچی کاپیتان مصدوم هوادار همچنان به صعود تیمش به لیگ برتر خوشبین است .

فشنگچی: باید جواب خوبیهای عنایتی را بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن باتجربه تیم هوادار در مورد شرایط تیمش به خبرنگار ما گفت: هوادار هفته گذشته مقابل فجرسپاسی بدشانسی آورد و بچه ها ۶,۷ موقعیت ۱۰۰ درصد را از دست دادند و سه، چهار توپ به تیرک زدند و متاسفانه این بازی را به فجر باختند. ما این همه مدت صدرنشین بودیم و حالا یک رده پایین‌تر آمدیم و این هفته هم با مس کرمان بازی داریم که فینال است و امیدوارم هوادار ببرد و صعودش را هموار کند.


او در مورد مشکلات تیم هوادار از جمله وضعیت مالی و جدایی تعداد زیادی از بازیکنان در نیم فصل و اینکه این موضوعات چقدر روی تیمشان تاثیرگذار است ادامه داد: بازیکن  زمانی که بازی می کند باید  دلگرم باشد. من فکر می کنم در نیم فصل و حتی قبل از آن یکسری از مشکلات وارد باشگاه شد. آقای عنایتی تقریباً به تنهایی همه را تا به الان به دوش کشیده و من امیدوار هستم با صعود بچه‌ها جواب زحمات او را بدهند و بالاخره فکر می کنم شرایط مالی خیلی در شرایط روحی بچه ها تاثیر گذار است و در نیم‌فصل دوم بچه‌های ما با هم با غیرت کار کردند و من فکر می‌کنم با همدلی که وجود دارد تیم به اینجا رسیده است.


هافبک تیم هوادار در مورد وضعیت مصدومیتش عنوان کرد: مچ پایم پیچ خورد و ۱۵ فروردین جراحی کردم و تقرببا ۳ ماه از این موضوع گذشته و در دوران نقاهت به سر می برم. عمل من خیلی سخت بود زیرا هم صلیبی بود و هم داخلی. دوران نقاهتم از کسی که مصدومیتش فقط از ناحیه صلیبی  است بیشتر طول می کشد و پزشکان گفتند که من آخر آبان می توانم بازی کنم. فکر می‌کنم اولین مصدومیت بدم در فوتبال بود ولی اتفاقی است که افتاده.


وی در مورد دیدار هوادار با مس کرمان که از لحاظ امتیازی فاصله شان بسیار در جدول کم است و اینکه فینال محسوب می شود گفت: به نظر من این فینال است و بچه‌ها در این مدت با تمام وجود کار کردند و مشکلی هم که داریم این است که در این مدت ۵،۶ نفر از بازیکنان هوادار کرونا گرفتند و همه چیز دست در دست هم داد که این مشکلات پیش بیاید ولی من مطمئن هستم با درایتی که کادر فنی دارد می‌تواند همه مسائل را حل کند و با یک نتیجه خوب از کرمان برگردیم.


بازیکن هوادار  در مورد اینکه به نظرش تیمشان که با تفاضل گل در رده دوم جدول قرار دارد می‌تواند به لیگ برتر صعود کند یا خیر اینگونه توضیح می دهد: همه چیز بستگی به  بازی با مس کرمان و حکم مرگ و زندگی را دارد. من فکر می‌کنم اگر هوادار بتواند از این تیم یک مساوی هم بگیرد احتمال صعودش زیاد است.


فشنگچی که بازیکن سابق پرسپولیس است در مورد دربی حذفی که روز پنجشنبه برگزار می‌شود افزود: داستان حذفی با لیگ  فرق میکند و این که اصلاً ربطی به جایگاه تیم‌ها ندارد. جام حذفی جام شگفتی ها است و ممکن است تیمی که کسی انتظارش را ندارد بدرخشد و به فینال برسد. از آنجایی که پرسپولیس در لیگ قهرمان شده این بازی برای استقلالی ها حساسیت بالایی دارد و امیدوارم بازی خوبی باشد. قطعا یک تیم باید  ببرد و امیدوارم که آن تیم پرسپولیس باشد.

دیدگاه‌ها