کد خبر : 1767437 | 21 تیر 1400 ساعت 13:23 | 29K بازدید | 1 دیدگاه

بعنوان مشاور رییس فدراسیون

مهدوی‌کیا در همه رده‌ها حتی تیم ملی

شهاب الدین عزیزی خادم، ساعتی پس از انتشار خبر سرمربیگری مهدوی کیا در تیم ملی خبر تازه‌ای در مورد او به زبان آورد.

مهدوی‌کیا در همه رده‌ها حتی تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، رئیس فدراسیون فوتبال که امروز در مراسمی در کمیته المپیک حضور یافت تا در موضوع مشارکت کمیته المپیک در هزینه‌های تیم ملی امید با این نهاد ورزش قهرمانی به توافق برسد در میان حرف‌هایش  اعلام کرد مهدی مهدوی کیا به عنوان مشاور در بازی‌های آینده تیم ملی(۱۰بازی، مقدماتی جام جهانی) کنار او حضور خواهد داشت.

 

در شرایطی که سایت فدراسیون فوتبال پس از انتشار خبر مربیگری مهدوی کیا در تیم ملی، این خبر را تصحیح کرد و آن را منوط به دریافت رضایت او از باشگاه هامبورگ دانست عزیزی خادم امروز صحبت‌های تکمیلی در این زمینه به زبان آورد و اعلام کرد فدراسیون همچنان منتظر به نتیجه رسیدن مهدوی کیا با هامبورگ است.

عزیزی خادم گفت:در بعد فنی مذاکراتی با مهدی مهدوی کیا داشتیم که سابقه بالایی در حوزه تیم های پایه داشته است و منتظریم مذاکرات‌شان با هامبورگ به نتیجه برسد. همچنین با توجه به تجربه گرانبهای بین المللی ایشان واقعا حیف بود که از تجربه بالای این عزیز استفاده نشود و ایشان همراه با بنده در ۱۰بازی آینده تیم‌ملی هم به‌عنوان مشاور حضور خواهند داشت. همچنین آقای مهدوی‌کیا حضور پررنگی در تمامی رده‌ها خواهد داشت.

 

او ادامه داد: در صورت توافق با مهدی مهدوی کیا از ایشان خواستیم به عنوان مشاور فنی فدراسیون به ما کمک کنند. بهرحال وی تجارب بالایی دارد و در حوزه تیم ملی بزرگسالان از او مشاوره خواهم گرفت. در کوران سخت تری باید به میدان برویم.

 

ظاهرا هنوز سرمربیگری مهدوی کیا در تیم امید به قطعیت نرسیده و شاید او در یک سمت پاره وقت‌تر، مثل مشاور رئیس فدراسیون کار خود را آغاز کند. خود مهدوی کیا نیز امروز در یک استوری اینستاگرامی با تشکر از رسانه‌ها درخواست خویشتن داری از آن‌ها تا به نتیجه نهایی رسیدن با باشگاه هامبورگ کرده بود.

دیدگاه‌ها