کد خبر : 1767454 | 21 تیر 1400 ساعت 14:55 | 34.2K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش؛

دوناروما کابوس ناواس؛ کیلور و خداحافظی با پاریس

بهترین دروازه بان یورو 2020 اگر انتقالش به پی اس جی نهایی شود، کار برای کیلور ناواس را در این باشگاه بسیار سخت خواهد کرد.

دوناروما کابوس ناواس؛ کیلور و خداحافظی با پاریس

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در آستانه نهایی کردن انتقال جان‌لوئیجی دوناروما به جمع شاگردان مائوریسیو پوچتینو است و با پیوستن این دروازه‌بان ایتالیایی به جمع پاریسی‌ها، احتمال جدایی کیلور ناواس از PSG قوت می‌گیرد. 

 

 

1622212

 

 

ملی پوش ایتالیایی که شب گذشته عنوان بهترین بازیکن یورو 2020 را از آن خود کرد و نقش اصلی را در قهرمانی آتزوری داشت، قراردادی پنج ساله با دستمزد سالانه دوازده میلیون یورو با تیم پاریسی امضا خواهد کرد و برای فیکس شدن با کیلور ناواس رقابت خواهد کرد.

دروازه بان کاستاریکایی در رئال هم شرایط مشابهی را تجربه کرد و در آن زمان رئالی ها با خرید تیبو کورتوا رقیب سرسختی برای وی جذب کردند و اکنون این داستان در پاریس هم برای او تکرار خواهد شد.

 

 

1595362

 

 

کیلور قطعا با حضور دوناروما در فصل آینده جایگاهش را در خطر خواهد دید. دروازه بان کاستاریکایی تا سال 2024 قراردادش را تمدید کرده اما حالا 34 ساله است و نمی خواهد در سال های پایانی فوتبالش به یک نیمکت نشین محض تبدیل شود. گفته می شود رم با هدایت مورینیو به دنبال جذب قرضی ناواس است.

گلر کاستاریکایی تاکنون به پاریسی‌ها برای کسب پنج جام مختلف از جمله یک قهرمانی در لوشامپیونه و دو قهرمانی در جام حذفی فرانسه کمک کرده و فصل 20-2019 هم با PSG تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیشروی کرد.

 

دیدگاه‌ها