کد خبر : 1767493 | 21 تیر 1400 ساعت 17:46 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم سایپا در لیگ برتر بماند؛

جعفری: عِرق زیادی به تیمم دارم

مهاجم جوان سایپا امیدوار است تیمش شرایط بهتری در ادامه فصل پیدا کند.

جعفری: عِرق زیادی به تیمم دارم

به گزارش "ورزش سه"، رضا جعفری که در حال حاضر با سابقه‌ترین بازیکن سایپا محسوب می‌شود، شب گذشته اعلام شد به همراه سه بازیکن دیگر در اختیار باشگاه قرار گرفته و پس از حضور در کمیته فنی درباره بازگشت او به تمرینات تصمیم‌گیری می‌شود.

 

این مهاجم جوان که ششمین فصل حضورش در سایپا را پشت سر می‌گذارد و در نیم‌فصل اول نمایش خوبی در ترکیب تیمش داشت، از شب گذشته واکنش خاصی به تصمیم این باشگاه نشان نداد که اکنون در یک مصاحبه کوتاه درباره شرایط فعالیتش در جمع نارنجی پوشان صحبت کرد.

 

رضا جعفری با بیان اینکه به تصمیم باشگاه احترام می‌گذارم، به "ورزش سه" گفت: همه مدیران، کارمندان و پرسنل باشگاه سایپا من را می‌شناسند و می‌دانند که قدیمی‌ترین بازیکن تیم هستم و عِرق زیادی به سایپا دارم. الان هم به تصمیم مدیران احترام می‌گذارم.

 

او ادامه داد: سایپا را از صمیم قلب دوست دارم و به این باشگاه مدیون هستم. همیشه برای سایپا آرزوی موفقیت کردم و در شروع نیم‌فصل دوم که مصدومیت داشتم و در چند بازی نبودم نیز دعا کردم تا بچه‌ها موفق بشوند. الان هم امیدوارم تیم در سه مسابقه آینده نتیجه بگیرد و به موفقیت برسد.

 

مهاجم سایپا یادآور شد: امیدوارم تیم ما با درایت مدیران و کادر فنی نتایج مطلوبی به دست بیاورد و در لیگ برتر بماند. من هم هر کاری از دستم بربیاید، برای موفقیت سایپا انجام می‌دهم و امیدوارم بتوانم به تیمم کمک کنم. الان هم دلم با تیم است و برای سایپا بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

دیدگاه‌ها