کد خبر : 1767494 | 21 تیر 1400 ساعت 18:25 | 164.3K بازدید | 17 دیدگاه

لئو به متئو پناه برد

بارسلونا غرق در نگرانی؛ سلطان در استراحت (عکس)

لیونل مسی سرمست از قهرمانی با آرژانتین از امروز به تعطیلات تابستانی خواهد رفت در حالی که بارسا و هوادارانش روزی نیست که نگران تمدید نشدن قرارداد او نباشند.

بارسلونا غرق در نگرانی؛ سلطان در استراحت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کوپا آمه ریکا برای لیونل مسی و آرژانتین شیرین ترین پایان ممکن را داشت. طلسم 28 ساله شکست و آلبی سلسته با کاپیتانی لیونل مسی جام را بالای سر برد. فشاری بزرگ از روی دوش مسی برداشته شد و او به اولین افتخار با تیم ملی دست یافت.

چندین سال است که با گسترش شبکه های اجتماعی، اتفاقات پس از کسب عنوان قهرمانی نیز جذابیت های خاص خود را پیدا کرده است. بازیکنانی که موفق به کسب یک افتخار شده اند، تصاویری از خود با جام و مدال را منتشر می کنند و تقریبا همگی با بازخوردهایی مثبت و بالا مواجه می شوند.

 

 

1622349

 

 

سال گذشته روبرت لواندوفسکی با جام قهرمانی چمپیونزلیگ عکسی در تخت خواب خود منتشر کرد که بسیار از آن استقبال شد. این حرکت در ادامه از سوی ستاره هایی دیگر نیز تکرار شد ولی در مورد لیونل مسی شرایط کمی فرق داشت.

همسر مسی به جای انتشار عکسی از لئو و جام قهرمانی، تصویری با یکی از سه فرزندن شان یعنی متئو روی تخت و در حال تماشای تلویزیون منتشر کرد. آنتونلا در توصیف آن نوشته:« بابا رو ول نمی کنم.»

 

 

1622346

 

 

 

مسی پس از نزدیک به 50 روز دوری از خانواده و زندگی اردویی به روساریو بازگشت. پس از برگشتن از برزیل با جام قهرمانی، مسی به همراه جیوانی لوسلسو و آنخل دی ماریا دو ملی پوش دیگر اهل روساریو با پروازی اختصاصی وارد زادهگاهش شد. در فرودگاه، آنتونلا همسرش از وی استقبال ویژه ای کرد و سپس روانه منزل شدند، جایی که صدها هوادار منتظرشان بودند.

 

1622350

 

1622352

 

1622353

 

1622351

 

یک روز پس از قهرمانی کوپا مسی همچنین فرصت را برای انتشار پیامی خطاب به مردم آرژانتین غنیمت شمرد و در صفحه اینستاگرامش نوشت:« این یک کوپا آمه ریکای فوق العاده بود. می دانیم که هنوز می توانیم بسیاری از چیزها را بهبود و پیشرفت دهیم، اما حقیقت این است که بچه ها تمام تلاش خود را کردند و من بی نهایت مفتخرم که کاپیتان این تیم خارق العاده هستم.

 

 

1622167

 

 

می‌خواهم این موفقیت را به خانواده ام که همیشه به من قدرت پیشرفت می داد، به دوستانم که خیلی دوستشان دارم، به همه افرادی که به ما باور دارند و بیش از همه به 45 میلیون آرژانتینی که چنین زمانه سختی را در مواجهه با این ویروس تحمل کرده اند... به خصوص آنهایی که شخصا تحت تاثیر این ویروس قرار گرفتند، تقدیم کنم.

این قهرمانی متعلق به همه و همچنین متعلق به دیه‌گو است که مطمئنم از هر جایی که هست ما را حمایت می‌کرد و هوای ما را داشت.

برای ادامه جشن باید به مراقبت از خود ادامه دهیم.

بیایید فراموش نکنیم که برای بازگشت به حالت عادی هنوز مسیری طولانی در پیش است و امیدوارم بتوانیم با بهره گیری از این شادمانی کمی قدرت به دست بیاوریم تا با هم با ویروس مبارزه کنیم.

از خداوند برای هر چه که به من داده سپاسگزارم و ممنون از شما که من را آرژانتینی کردید! قهرمانان آمریکا!!!!!»

 

 

1619361

 

 

پس از فراغت از کوپا آمه ریکا حالا همه نگاه ها معطوف به تمدید قرارداد مسی با بارسلونا خواهد شد. فوق ستاره آرژانتینی از امروز به مدت یک ماه در تعطیلات تابستانی خواهد بود، در حالی که قراردادش با بارسا دو هفته پیش به اتمام رسیده و او دیگر بازیکن این باشگاه نیست.

گفت و گوها برای تمدید قرارداد از هفته ها پیش شروع شده ولی مشکل اصلی نه مسی که به بارسلونا مربوط می شود.

مسی برای ماندن در بارسا مشتاق است ولی باشگاه برای ثبت نام او در لالیگا با معضلاتی عدیده دست به گریبان است.  سقف بودجه دستمزد بارسلونا 300 میلیون یورو از حد تعیین شده بالاتر است و 45 روز دیگر مهلت باقی مانده تا باشگاه با فروش بازیکنان یا کاهش دستمزد بسیار زیاد، بتواند هم با مسی تمدید کندهم نام خریدهای جدید را به فهرست اضافه کند.

در روزهای اوج نگرانی بارسا و هوادارانش اما سلطان به استراحت مشغول خواهد بود و چشم به برطرف شدن مشکلات در هفته های پیش رو دوخته است.

دیدگاه‌ها