کد خبر : 1767506 | 21 تیر 1400 ساعت 19:26 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

فکری: می خواهیم خیالمان را از بابت بقا راحت کنیم

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت که امیدوار است فردا هر تیمی که خوب بازی کند و مستحق پیروزی است، برنده از زمین خارج شود.

فکری: می خواهیم خیالمان را از بابت بقا راحت کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن فردا در دیداری حساس و سرنوشت ساز میان تیم های پایین جدول به مصاف هم می روند. نفتی ها امیدوارند با کسب امتیاز خیالشان را بابت بقا راحت کنند و ذوب آهن نیز در یکی از سه شانس پایانی خود، به دنبال فرار از منطقه سقوط است.


محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن گفت: بازی فردا برای ما خیلی مهم است که بتوانیم 3 امتیاز بازی را بگیریم. البته برای هر دو تیم مهم است، چون بازی فردا، دیداری است که امتیاز آن می تواند برای بقا خیلی به هر دو تیم کمک کند.


وی گفت: با توجه به وقفه ای که در لیگ به وجود آمد، متأسفانه ما را از آمادگی‌مان دور کرد و سه بازی اولی که انجام دادیم و امتیاز خیلی خوبی به دست آوردیم، آن وقفه کار ما را خراب کرد. اگر شما بازی‌های ما را دیده باشید، در هفته های اخیر مستحق باخت نبوده ایم و تقریباً بازی برابری با حریفان داشتیم. حتی شاید اگر بچه ها دقت بیشتری داشتند، می توانستیم برنده از زمین خارج شویم.


او صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: در مجموع بازی خوبی ارائه می ‌دادیم و متاسفانه نتوانستیم امتیازات لازم را از بازی‌ها بگیریم. امیدوارم فردا بچه‌ ها با تمام انرژی، تمرکزشان بازی کنند، تلاش مضاعفی داشته باشند تا به امید خدا امتیاز کامل را از این بازی بگیریم و یک جورایی خیال خودمان را بابت ماندن در لیگ راحت کنیم. امیدواریم این اتفاق بیفتد.


فکری همچنین درباره تیم رقیب نیز گفت: تیم ذوب‌آهن تیم خوبی است و سرمربی این تیم در نیم فصل اول اینجا بوده و از تیم ما شناخت دارد. بازیکنان خوبی دارند و حالا فضایی برایشان به وجود آمده که امسال نتوانستند خوب نتیجه بگیرند اما در مجموع تیم خوبی هستند. من امیدوارم بازی خوبی از سوی هر دو تیم ارائه شود و اینکه مشکلی خاصی به وجود نیاید و هر تیمی مستحق امتیاز گرفتن و پیروزی بود، بتواند از این بازی دست پر خارج شود.


سرمربی مسجدسلیمانی ها درباره بازیکنان محروم و مصدوم نیز گفت: چند بازیکن مصدوم داریم، اما زیاد نگران نیستیم چون جایگزین های خوبی داریم. و امیدواریم بازیکنان مصدوم‌مان هرچه زودتر برسند تا در بازی های آینده به ما کمک کنند.

دیدگاه‌ها