کد خبر : 1767528 | 21 تیر 1400 ساعت 21:30 | 57.1K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش مورینیو به خطای حرفه‌ای کیه‌لینی روی ساکا

ژوزه مورینیو در مصاحبه ای تمجید ویژه از جورجو کیه‌لینی انجام داده است.

واکنش مورینیو به خطای حرفه‌ای کیه‌لینی روی ساکا

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بازی فینال یورو به لحظات پایانی خود در وقت‌های قانونی نزدیک می شد، باکایو ساکا یک فرار بسیار خوب را از جناح راست ترتیب داد که البته اشتباه محاسباتی کیه‌لینی نیز در آن تاثیر گذار بود. با این حال کاپیتان تیم ملی ایتالیا مجبور شد با یک خطای عجیب ساکا را متوقف کند و به نوعی با کشدیدن پیراهن او، به این بازیکن اجازه حرکت نداد و یک کارت زرد را به جان خرید.

 

در واقع شاید اگر این خطا از سوی کیه لینی رخ نمی‌داد، انگلیس می توانست گل برتری را به ثمر برساند تا اصلاً کار به وقت‌های اضافه کشیده نشود و دست ایتالیا از کسب جام کوتاه ماند.

 

 

1621942

 

 

این خطای حرفه‌ای کیه‌لینی با واکنش جالب ژوزه مورینیو همراه بوده و سرمربی پرتغالی در مصاحبه ای پیرامون این موضوع می‌گوید: "کاری که کیه لینی با ساکا انجام داد همه چیز را نشان دهد. او در این مسابقات تنها اشتباه خود را انجام داد. ساکا در حال حرکت به سمت دروازه بود و به نوعی کیه‌لینی تاکید کرد که تو نمی توانی بروی و پیش من میمانی؛ پیراهن تو دست من است و نمی توانی بروی.

 

او می داند که چه کاری انجام می دهد. او یک مدافع برجسته و یک پسر بسیار باهوش است.  من چند فصل پیش به عنوان مربی منچستریونایتد با یوونتوس بازی می کردم و بعد از بازی در اولدترافورد چیزی شبیه به این را گفتم که این دو نفر(کیه‌لینی و بونوچی) باید به دانشگاه ورزش بروند و در مورد وظایف یک دفاع میانی سخنرانی کنند.

 

 

1613068

 

 

حتی چند سال بعد آنها هنوز هم قادر به انجام این کار هستند. احتمالاً کیه لینی هر سه روز یکبار توانایی انجام این کار را ندارد و گاهی اوقات به استراحت احتیاج دارد‌. گاهی اوقات کمی آسیب می بیند، همانطور که در ابتدای مسابقات اتفاق افتاد اما هر دو آماده هستند تا در بالاترین سطح قرار بگیرند. "

دیدگاه‌ها