کد خبر : 1767534 | 21 تیر 1400 ساعت 21:45 | 30.1K بازدید | 9 دیدگاه

مس کرمان یک – هوادار 3

لیگ یک/ عنایتی و فقط یک گام تا لیگ برتر

تیم فوتبال هوادار در دیداری سخت و دشوار در کرمان، موفق شد با نتیجه قاطع 3 بر یک از سد مس کرمان عبور کند.

لیگ یک/ عنایتی و فقط یک گام تا لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای حساس هفته ما قبل پایانی لیگ دسته اول، تیم فوتبال هوادار در کرمان میهمان مس بود. مسی ها که با فرهاد کاظمی موفق شده بودند هفته گذشته از سد خیبر عبور کنند، به جمع مدعیان بازگشته بودند و قصد داشتند با استفاده از فرصت میزبانی، خود را به رتبه سوم برسانند.


در این بازی، ابتدا محمد چهارمحالی در دقیقه 34 هوادار را پیش انداخت تا شاگردان عنایتی با برتری یک گله به رختکن بروند. در نیمه دوم که دو تیم طوفانی ظاهر شدند، گل های بیشتری به ثمر رسید. سجاد دانایی در دقیقه 60 حساب کار را به 2 بر صفر تغییر داد تا هوادار احساس امنیت بیشتری کند.


اما این خوشحالی تنها 3 دقیقه دوام داشت. محمد علی صفیا بازیکن مس در دقیقه 63 اختلاف را به یک گل کاهش داد تا کرمانی ها به بازگشت امیدوار شوند. در حالیکه مس با فشار روی دروازه هوادار به دنبال گل تساوی بود، اما این عرفان پورافراز بود که گل سوم را وارد دروازه مس کرد و تیر خلاص را بر پیکر تیم فرهاد کاظمی وارد آورد.


در نهایت این بازی با برتری شاگردان رضا عنایتی به پایان رسید تا آنها در فاصله یک هفته به پایان لیگ دسته اول، در شرف صعود به لیگ برتر باشند. در هفته پایانی، هوادار به مصاف شهرداری آستارا می رود. با توجه به اینکه فجرسپاسی با گل ریحان سقوط کرده روبرو می شود، صعود این تیم شیرازی به لیگ برتر را باید حتمی دانست. در نتیجه، سهمیه دوم به یکی از دو تیم هوادار یا بادران می رسد.


بادران در روز پایانی در انزلی با ملوان دیدار می کند. هر سه تیم هوادار و بادران به همراه فجرسپاسی 57 امتیازی هستند. با توجه به اینکه فجری ها تفاضل خوبی دارند (+16) و اینکه هفته آخر با تیم سقوط کرده گل ریحان روبرو می شوند، صعود آنها تقریبا قطعی است. هوادار نیز اکنون تفاضل گل (+15) دارد و بادران هم با تفاضل (+12) به دنبال صعود در روز پایانی است.

دیدگاه‌ها