کد خبر : 1767538 | 21 تیر 1400 ساعت 21:53 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

خوشه طلایی 2 – خیبر خرم آباد 2

لیگ یک / کامبک تماشایی شاگردان بیاتلو

بازی خوشه طلایی و خیبر خرم آباد مدعیانی که شانس صعود به لیگ برتر را از دست داده بودند جذاب و تماشایی بود و 4 گل به همراه داشت که سهم هر تیم دو گل بود.

لیگ یک / کامبک تماشایی شاگردان بیاتلو

به گزارش "ورزش سه"، در نیمه نخست این تیم میهمان بود که بهتر فوتبال کرد و با نتیجه دو بر صفر به رختکن رفت. عارف رستمی و رضا شکری در دقایق 27 و 30 دروازه تیم خوشه طلایی را باز کردند. اما در نیمه مربیان ورق برای تیم خوشه طلایی برگشت و شاگردان وحید بیاتلو کامبک زدند تا شکست دو بر صفر را با تساوی دو بر دو عوض کنند و از این بازی به یک امتیاز دست پیدا کنند.

 

ابتدا مسعود کاظمینی بود که در دقیقه 55 دروازه تیم خیبر را باز کرد. در ادامه داور به سود تیم خوشه طلایی پنالتی اعلام کرد که این ضربه توسط علی مغنمیان و در دقیقه 70 به گل تبدیل شد و نتیجه بازی از 2-1 به دو – دو تغییر کرد. خوشه طلایی که با جبران گل های خورده روحیه گرفته بود سعی در زدن گل برتری داشت که این بار موفق نبود و در نهایت بازی با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه یافت.

 

خیبر اولین مسابقه ای بود که به هدایت محسن عاشوری وارد زمین می شد. این بازی مصاف محسن عاشوری با تیم سابقش یعنی خوشه طلایی بود. خوشه طلایی این فصل همانند فصل گذشته در هفته های پایانی شانس صعود به لیگ برتر را از دست داد. با این حال عملکرد این تیم در دو فصل اخیر در دسته اول قابل تحسین بوده است که در حد تیم های مدعی عمل کرده است. با اینکه توسط بخش خصوصی اداره می شود و از سویی از سوی مدیران استانی و شهری به خوبی حمایت نمی شود و با کمبود امکانات سخت افزاری در شهر ساوه مواجه است.

 

فوتبال برای خوشه طلایی و خیبر ادامه دارد و این دو تیم می توانند در فصل آتی با برنامه ریزی بهتری چالش صعود به لیگ برتر را تجربه کنند.

دیدگاه‌ها