کد خبر : 1767540 | 21 تیر 1400 ساعت 22:08 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری آستارا 6 – 0 گل ریحان

لیگ یک/قهرمان نیم فصلی که از سقوط گریخت

شهرداری آستارا که موفق شده بود عنوان قهرمانی نیم فصل را کسب کند، با پیروزی پر گل برابر گل ریحان سقوط کرده از قعر جدول گریخت.

لیگ یک/قهرمان نیم فصلی که از سقوط گریخت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شهرداری آستارا فصل عجیبی را پشت سر گذاشت. شاگردان پایان رأفت که توانسته بودند عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کنند و یکی از شانس های صعود به لیگ برتر بودند، پس از یک افت فاحش و عجیب، تا رتبه های پایین جدول نیز سقوط کردند.


آنها در دیدار هفته سی و سوم لیگ دسته یک میزبان تیم سقوط کرده گل ریحان البرز بودند و با 6 گل مهمان خود را در هم کوبیدند. امین حقده و پژمان ثباتی هر دو در این بازی دبل کرده و 4 گل نخست تیمشان را به ثمر رساندند. عارف اکبری نیز در ثانیه های پایانی دبل کرد و گل های پنجم و ششم را وارد دروازه گل ریحان کرد تا در اتفاقی جالب 3 بازیکن آستارایی ها در این بازی دبل کنند.


شهرداری آستارا با این پیروزی 41 امتیازی شد و از رتبه پانزدهم و منطقه خطر رهایی پیدا کرد و به جایگاه سیزدهم رسید. تیمی که می توانست در این هفته های پایانی برای صعود به لیگ برتر تلاش کند، به دلیل مشکلات عدیده مالی، وارد یک بحران بزرگ شد و در نهایت در لیگ دسته اول ماندگار شد.

دیدگاه‌ها