کد خبر : 1767559 | 21 تیر 1400 ساعت 23:46 | 67.2K بازدید | 2 دیدگاه

برنامه انگلیس برای پنالتی های بعدی چه بود؟ (عکس)

به نظر می رسد گرت ساوت گیت هیچ تمایلی به دادن پنالتی به بازیکنان باتجربه انگلیس نداشته است.

به گزارش "ورزش سیه"، تیم ملی انگلیس اگرچه با گل دقیقه دوم لوک شاو در فینال مقابل ایتالیا پیش افتاد، اما در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و این آتزوری بود که با تکیه بر درخشش جیجی دوناروما به پیروزی دست یافت. اما دادن پنالتی از سوی ساوت گیت به بازیکنان جوانی چون مارکوس رشفورد، جیدون سانچو و بوکایو ساکا انتقاد بسیاری را برانگیخت و منتقدان مدعی شدند تصمیمات او باعث شکست انگلیس شده است.

 

تصاویر تازه از گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس در حال آماده کردن پنالتی زن های این تیم منتشر شده که انگلیس نشان می دهد قرار بوده جوردن پیکفورد و کالوین فیلیپس ششمین و هفتمین پنالتی در مقابل ایتالیا را بزنند.

 

در واقع هواداران انگلیس تصور می کردند بازیکن باتجربه ای مانند رحیم استرلینگ و ستاره ای مثل جک گریلیش که برای زدن پنالتی ابراز آمادگی نیز کرده بود از شرایط بهتری برای قرار گرفتن پشت توپ برخوردارند. اما ساوت گیت حتی حاضر شده به جوردن پیکفورد، دروازه بان خود نیز اعتماد کند و به دیگر بازیکنان پنالتی ندهد. البته دیلی میل چندی قبل در گزارشی مدعی شد جوردن پیکفورد در تمرینات تیم ملی انگلیس در نواختن پنالتی خوب عمل کرده و حتی ممکن است یکی از پنج پنالتی اول نیز به این دروازه بان داده شود.

 

1622447

 

1622448

دیدگاه‌ها