کد خبر : 1767590 | 22 تیر 1400 ساعت 09:11 | 257.7K بازدید | 13 دیدگاه

تعصب یعنی دی‌ماریا؛

فرم عجیب و غریب پای ستاره سرنوشت‌ساز (عکس)

همسر آنخل دی ماریا عکسی از مچ پای او در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است که نشان می دهد ستاره آرژانتینی در دیدار فینال کوپا آمه ریکا مقابل برزیل با مصدومیت بازی کرده است.

فرم عجیب و غریب پای ستاره سرنوشت‌ساز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از گلزنی در فینال کوپا آمه ریکا برابر برزیل و به قهرمانی رساندن آلبی سلسته، آنخل دی ماریا تبدیل به قهرمان آرژانتینی ها شده است. گل او در ماراکانا در دقیقه 22 نیمه اول بازی موجب شد تا تیم ملی آرژانتین پس از 28 سال به یک عنوان قهرمانی برسد و جامی را با خود به خانه بازگرداند.

این اولین قهرمانی دی ماریا و لیونل مسی در کوپا آمه ریکا و اولین عنوان قهرمانی این دو به همراه تیم ملی آرژانتین در یک تورنمنت بزرگ بود.

در دقیقه 22 بازی  روی پاس بلند و تماشایی رودریگو دی پائول از وسط زمین و اشتباه مسلم رنان لودی، دی ماریا در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با یک ضربه چیپ و تماشایی موفق شد دروازه ادرسون را باز کرده و شادی بی پایانی را به آرژانتینی ها هدیه کند.

 

1621464

 

هر چند تنها چند دقیقه بعد قلب آرژانتینی ها برای لحظاتی تقریبا از کار ایستاد...

 

بعد از گلی که به ثمر رساند در تلاش برای گرفتن توپ و کنترل آن مچ پای راست دی ماریا پیچ خورد. همه آرژانتینی ها به بدترین احتمال ممکن فکر می کردند: فیدئو مصدوم شده و باید از زمین بیرون برود.

 

1622528

 

به نظر می رسید که همه چیز آماده است تا نیکلاس گونزالز به جای دی ماریا وارد زمین شود، اما فیدئو خودش از کادر فنی خواهش کرد که به بازی ادامه دهد و همینطور هم شد و تا زمان به صدا در آمدن سوت پایان بازی او تمام تلاشش را در زمین کرد.

البته در ادامه بازی در لحظاتی به نظر می رسید که ستاره تیم ملی آرژانتین و PSG با احساس ناراحتی بازی می کند.

 

1622504

 

روز گذشته جورجلینا کاردوسو، همسر دی ماریا، عکسی از مچ پای راست او در استوری اینستاگرام منتشر کرده است که نشان می دهد پس از آن پیچ خوردگی مچ پای او در چه وضعیتی بوده؛ حتی پس از گذشت دو روز مچ پای فیدئو به شدت متورم است.

دی ماریا با وجود درد شدید و مصدومیت به بازی در زمین ادامه داد و نتیجه را حالا دیگر همه می دانند؛ آلبی سلسته به لطف گل او قهرمان شد و موجی از شادی سراسر آرژانتین را درنوردید.

 

1622501

 

دی ماریا پس از قهرمانی در کوپا آمه ریکا گفت: "بسیاری از مردم به ما گفتند که دیگر تلاش نکنید و بازنگردید، اما ما برگشتیم. آنقدر سرمان را به این دیوار کوبیدیم که امروز بالاخره فروریخت.

این فراموش نشدنی است. مسی به من گفت به لطف تو قهرمان شدیم و من گفتم نه این به لطف تو است!

او به من گفته بود که این فینال متعلق به من است، که این تکرار همان مسابقه ای است که من نتوانستم در آن بازی کنم. باید امروز می بود و همینطور هم شد.

من هنوز نتوانسته ام این موفقیت را هضم کنم. این چیزی بود که ما مدت ها رویایش را داشتیم و برایش جنگیدیم.

لئو قبل از بازی به ما گفت که ما به اینجا رسیده ایم و حالا باید ببریم."

 

1622503

 

دی ماریا درباره گلی که به ثمر رساند نیز گفت: "دی پائول به من گفته بود که گاهی مدافعان چرتشان می برد و از بازی غافل می شوند. همه چیز عالی از آب در آمد. توپ به من رسید و من هم آن را زدم. مثل گل برابر نیجریه در بازی های المپیک بود.

من برای دخترم، همسرم، مادر و پدرم، همه مردمی که ما را حمایت کردند و همه این مردم دیوانه ای که با کرونا و بدون کرونا به اینجا آمدند خوشحالم.

جام جهانی نزدیک است و این قهرمانی انگیزه و انرژی عظیمی به ما می دهد.

فوتبال همین است، بازی های مجدد و فرصت های دوباره همین هستند. باید امروز می بود و امروز هم بود."

 

1622500

 

جالب اینکه دی ماریا پیش از بازی فینال برابر برزیل به همسرش پیام داده بود: "می توانی تصور کنی بازی مساوی باشد و وارد زمین شوم و گل پیروزی را بزنم و تازه مثل فینال برابر نیجریه گل بزنم؟"

در ادامه دی ماریا نوشته: "و اگر من از ابتدا به زمین بروم، عشق هم می تواند اتفاق بیافتد. هر چیزی می تواند اتفاق بیافتد. فقط خدا می‌داند."

دی ماریا این پیام واتساپی را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده، با اشاره به پیش‌بینی درست خودش پیش از بازی، نوشته: "خوشبختانه برآورده شد. نوستراداموس؟"

دیدگاه‌ها