کد خبر : 1767689 | 22 تیر 1400 ساعت 17:59 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرپرست تیم ملی والیبال به یک ابهام

خوش‌خبر: نگفتیم قائمی حتما برای المپیک انتخاب می‌شود

امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال در خصوص دعوت فرهاد قائمی و خط خوردنش توضیح داد.

خوش‌خبر: نگفتیم قائمی حتما برای المپیک انتخاب می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد قائمی پس از مصدومیتش در دوره کوتاه در اردوی تیم ملی حضور داشت اما با قلم قرمز آلکنو روی نامش مواجه شد و واکنش تندی به این اتفاق نشان داد. از طریفی آلکنو هم واکنش قائمی را بی جواب نگذاشت و عنوان کرد افتخارات او با قائمی قابل قیاس نیست. در همین زمینه سرپرست تیم ملی توضیحاتی را ارائه کرد. در همین ارتباط خوش‌خبر به خبرنگار ورزش سه  گفت: در خصوص قائمی همان‌طور که قبلا هم گفتم با توجه به این‌که آقای قائمی اعلام حضور کرده بود برای تیم ملی و گفته بود شرایطم خیلی خوب است و می‌توانم در تیم ملی باشم. آقای داورزنی پیشنهاد حضور ایشان را داد و من پیشنهاد حضور او را به آقای توتولو دستیار آقای آلکنو دادم و من به ایشان گفتم اسامی دعوت شده ها را به من بدهید که آن را منتشر کنم و این بچه‌ها را دعوت کنم. ایشان لیست را به من دادند و در خصوص آقای قائمی و میرزا جانپور پرسیدند که باید باشند یا نه منتها این زمانی بود که آقای داورزنی در تلوزیون این صحبت را کرده بود که آقای قائمی دعوت می‌شود به تیم ملی نه این‌که برای المپیک انتخاب می‌شود.

 

او ادامه داد: دستیار ایشان گفتند من با آقای آلکنو صحبت می‌کنم و نتیجه اش را به شما می‌گویم و گفتم کتبا این را بنویس که من داشته باشم. بعد نیم ساعت آقای توتولو از طریق واتسپ اسامی ۱۷ بازیکن به علاوه آقای میرزا جانپور و آقای قائمی را به من دادند که من هم بر اساس گفته او اسامی را منتشر کردم. من بدون تایید و گفته آقای آلکنو کسی را دعوت نکردم و طبق لیست واسطه ایشان که آقای توتولو بود  اسامی را منتشر کردم. چرا که نمی‌توانستم مستقیم با ایشان به خاطر بحث بلد نبودن زبان‌شان در ارتباط باشم.

 

او در پایان گفت: این برای زمانی بود که بحث دعوت قائمی مطرح شده و اگر آقای آلکنو همان موقع می‌گفت که ایشان دعوت نشود و فقط همین ۱۷ نفر باشند قطعا دعوت‌شان نمی‌کردیم. زمانی که من لیست خواستم از طریق آقای توتولو، آقای آلکنو اسم آقای قائمی را مطرح کرده بود که می‌تواند در اردو باشد و من تاییدش را از سرمربی گرفته بودم.

دیدگاه‌ها