کد خبر : 1767691 | 22 تیر 1400 ساعت 18:23 | 44.9K بازدید | 3 دیدگاه

افشای پیام واتس‌اپی گلر ایتالیا برای هم‌تیمی‌هایش

سالواتوره سیریگو، دروازه بان دوم تیم ملی ایتالیا در یورو پیام واتساپی که پیش از مسابقات برای هم تیمی هایش ارسال کرده بود را فاش کرد.

افشای پیام واتس‌اپی گلر ایتالیا برای هم‌تیمی‌هایش

به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان باشگاه تورینو گزینه دوم روبرتو مانچینی برای دروازه تیم ملی ایتالیا بعد از جان لوئیجی دوناروما به حساب می‌آمد که در پایان مسابقات به عنوان بهترین بازیکن یورو انتخاب شد. با این حال مانچینی در سومین بازی مرحله گروهی آتزوری تصمیم جالبی اتخاذ کرد و او را در یک دقیقه پایانی به بازی گرفت.

 

 

1622721

 

 

سیریگو حالا در مصاحبه ای با کوریره دلا سرا از پیامی واتس ‌اپی که پیش از دیدار برابر ترکیه برای هم تیمی هایش ارسال کرده رونمایی کرده است. او گفت: "وقتی بازی نمی کنید، دو گزینه پیش رو دارید، یا در سکوت منتظر نوبت خود باشید یا سعی کنید از راه دیگری کمک کنید. این ایده تقریباً به طور اتفاقی و در آستانه بازی با ترکیه اتفاق افتاد. ما در حال تغییر بودیم و نمی دانستیم با چه چیزی روبرو خواهیم شد.
من جملاتی را با موبایل نوشتم و آنها را ذخیره کردم.  و بعد تصمیم گرفتم آنها را بفرستم."

 

سیریگو در ادامه فاش کرد که این پیام را برای هم تیمی هایش ارسال کرده است: " ما از یک سال و نیم پیش به اینجا می آیم که فوتبال از آن زمان تغییر زیادی کرده است. برای ما اینکه به همراه هواداران وارد استادیوم می شویم یک پیروزی محسوب می‌شود. بیایید یادآوری کنیم که هر چقدر شما متحدتر باشید قوی تر نیز خواهید بود. بیاید از کاری که انجام می دهیم لذت ببریم چرا که بسیاری دوست داشتند حالا جای ما باشند."

 

 

1622722

دیدگاه‌ها