کد خبر : 1767692 | 22 تیر 1400 ساعت 18:52 | 46K بازدید | 0 دیدگاه

به رئال گل بزنم خوشحالی نمی کنم

راموس: فلورنتینو پرز؟ حرف بزنم جنجال می شود

سرخیو راموس حاضر نشد به قضیه افشای فایل صوتی رئیس رئال علیه رائول و کاسیاس ورود کند.

راموس: فلورنتینو پرز؟ حرف بزنم جنجال می شود

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس دو هفته پیش به دوران حضورش در رئال پایان داد و سپس راهی پی اس جی شد. راموس کارش در تیم پاریسی را از روز گذشته شروع کرد و از فصل پیش رو او را با پیراهن شماره 4 پی اس جی خواهیم دید.

 

 

1620832

 

 

کاپیتان سابق رئال در مصاحبه امروز خود و در مورد حسش در پی اس جی و رئال بدون راموس گفت:« در رئال دوران فوق العاده ای داشتم. سال ها برای رئال بازی کردم و تنها خاطراتی خوش برایم به یادگار ماند. همیشه ترک خانه برای شما سخت است. از باشگاهی که به من همه چیز داده بود، جدا شدم و این غم انگیز است ولی حالا وارد خانه ای باشکوه شده ام و بسیار خوشحالم. فکر می کنم تصمیم  شجاعانه ای بود. همیشه عاشق چالش های جدید هستم و می خواهم با پی اس جی جام ببرم. انگیزه زیادی برای تاریخ‌سازی در پاریس دارم.»

 

امروز فایل صوتی قدیمی مربوط یه سال 2006 از فلورنتینو پرز رئیس رئال منتشر شد که در آن او به رائول و کاسیاس توهین کرده بود.

راموس در این رابطه گفت:« واقعیت این است که می خواهم در مورد این قضیه در حاشیه باشم و ورود نکنم. دخالت در هر چیزی که به رئال و فلورنتینو پرز مربوط می شود، باعث جنجال خواهد شد. متاسفم و پاسخی ندارم.»

 

 

1620824

 

 

خوشحالی در صورت گلزنی به رئال:« هرگز این کار را از من نخواهید دید. رئال در قلب من جای دارد و شایسته احترام است. اگر گل بزنم یا رئال را ببریم، آن را جشن نمی گیرم؛ به خاطر هواداران و احترامی که برای باشگاه قائلم.»

 

غیبت در یورو 2020:« قطعا برایم بسیار غم انگیز بود و دلم برای حضور در تیم ملی تنگ شده است. تلاش می کنم تا به تیم ملی برگردم و هنوز انگیزه های بالایی دارم.»

 

 

 

دیدگاه‌ها