کد خبر : 1767695 | 22 تیر 1400 ساعت 19:25 | 50K بازدید | 11 دیدگاه

جورجینیو:

چگونه خودم را با مسی، نیمار و رونالدو مقایسه کنم؟

جورجینیو هافبک تیم ملی ایتالیا و باشگاه چلسی به صحبت هایی که در رابطه با احتمال برنده شدن توپ طلا توسط و مطرح می شود واکنش نشان داد.

چگونه خودم را با مسی، نیمار و رونالدو مقایسه کنم؟

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو در ماه‌های گذشته موفق شد با باشگاه چلسی و تیم ملی ایتالیا دو قهرمانی بسیار مهم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و یورو به دست بیاورد تا گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با احتمال رسیدن جایزه توپ طلای 2021 به این بازیکن مطرح شود.

 

 

1622229

 

 

اما با توجه به درخشش لیونل مسی در کوپا آمه ریکا به نظرم رسید که فوق ستاره آرژانتینی شانس اول کسب توپ طلا محسوب میشود؛ موضوعی که روز گذشته نشریه اکیپ فرانسه نیز آن را تایید کرد.

 

جورجینیو اکنون در مصاحبه ای به احتمال برنده شدن توپ طلا واکنش نشان داده و می‌گوید: "ما برای رویاها زندگی می کنیم. اما من به اندازه کافی صادق خواهم بود؛ این جایزه به معیارهایی بستگی دارد که منجر به تعیین برنده آن می شود."

 

 

1622231

 

 

جورجینیو در ادامه گفت: "اگر در مورد استعداد حرف بزنیم من می دانم که در دنیا بهترین نیستم اما اگر در مورد عناوین صحبت شود می دانم که هیچ کس در این فصل بیشتر از من برنده نشده است.
چگونه خودم را با لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار مقایسه کنم؟ آنها از خصوصیات کاملاً متفاوتی برخوردار هستند اما باز هم می‌گویم که این جایزه به برخی معیارها بستگی دارد."

دیدگاه‌ها