کد خبر : 1767708 | 22 تیر 1400 ساعت 20:32 | 49.3K بازدید | 9 دیدگاه

پیکه ول‌کن داستان ضربات پنالتی نیست! (عکس)

جرارد پیکه، مدافع سابق تیم ملی اسپانیا همچنان به داستان تعیین پنالتی زن اول در ضربات پنالتی معترض است.

پیکه ول‌کن داستان ضربات پنالتی نیست! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا پیش از صعود به دیدار فینال و برتری مقابل انگلیس، در نیمه نهایی اسپانیا را نیز در ضربات پنالتی شکست داد و بعد از آن دیدار بود که جرارد پیکه، مدافع میانی بارسلونا مدعی شد زدن ضربه پنالتی اول کمک زیادی به برتری این تیم کرده است. جرارد پیکه در آن مقطع اذعان داشت تیمی که نواختن ضربات پنالتی را شروع می کند معمولا برنده هم می شود و تعیین زننده اول با سکه عادلانه نیست.

 

 این اتفاق در دیدار نهایی نیز رخ داد و شاگردان روبرتو مانچینی باز هم ضربه اول را نواخته و باز هم به پیروزی و البته عنوان قهرمانی دست یافتند. حالا جرارد پیکه بعد از این مسابقه نیز مدعی شد ایتالیا شایسته قهرمانی در رقابت های یورو 2020 بوده، اما او همچنان اصرار دارد زدن ضربه اول در ضربات پنالتی به سود آتزوری بوده است.

 

جرارد پیکه در توییتر خود نوشت: "ایتالیا به شایستگی قهرمان رقابت های یورو 2020 شد. به آتزوری تبریک می گویم و آنها بهترین تیم کل مسابقات بودند. البته این واقعیت که ایتالیا در پنالتی ها ضربه اول را زد دوباره به آنها در این دیدار نیز کمک کرد. این روند به ایتالیا اجازه داد که مانند دیدار مقابل اسپانیا از حریف عقب افتاده، اما همچنان شانس بازگشت داشته باشد."

 

1622739

دیدگاه‌ها