کد خبر : 1767878 | 23 تیر 1400 ساعت 15:28 | 36.7K بازدید | 1 دیدگاه

فکری 3 بازیکن نفت MIS را کنار گذاشت

3 بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان در اختیار باشگاه قرار گرفتند.

فکری 3 بازیکن نفت MIS را کنار گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 3 بر 2 تیم نفت مسجدسلیمان مقابل ذوب‌آهن اصفهان محمود فکری سرمربی نفتی ها در مصاحبه ای اتهاماتی را متوجه برخی بازیکنانش کرد. او در مصاحبه خود گفته بود که به برخی بازیکنانش مشکوک است و نمی‌تواند عملکرد آنها را بپذیرد.


از این رو حالا 3 بازیکن نفت در اختیار باشگاه قرار گرفتند تا به وضعیت شان رسیدگی شود.


نعمت‌الله رضایی سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان در این خصوص به فارس گفت: «مدیریت از کادر فنی خواسته 3 بازیکن را در اختیار باشگاه بگذارد، آن‌ها پس از بررسی‌های لازم این تصمیم را گرفتند. ما هزینه می‌کنیم و برای تیم زحمت می‌کشیم. چه اتفاقی می‌افتد که در نیمه اول 3 گل از ذوب آهن می‌خوریم؟ این اتفاق خیلی مشکوک و عجیب است.»


وی در مورد اینکه مشکوک بودن 3 گل ذوب آهن باعث ایجاد شائبه‌هایی در مورد مجتبی حسینی سرمربی این تیم می‌شود، گفت: «به هر حال ما به بازیکنان خودمان مشکوک هستیم و کاری نداریم که سود و یک سر این قضیه به چه کسی می‌رسد.»


رضایی در خصوص اینکه گفته می‌شود در اواسط نیمه اول برخی بازیکنان به محمود فکری اطلاع دادند که بازیکنانی از نفت مسجدسلیمان کم‌کاری می‌کنند، تاکید کرد: «وقتی هوادار فحش می‌دهد و یک سری مسائل را مطرح می‌کند، ما هم تحقیق می‌کنیم و دیدیم که واقعیت همین است. بعد از اینکه تعویض کردیم فهمیدیم مشکل کار از کجاست. درواقع هوادار از ما زودتر فهمیده بود و ما هم به خاطر اعتراض آنها مشکوک شدیم.»


مدیر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه گفته می‌شود بعد از بازی محمود فکری به مجتبی حسینی گفته 4 بازیکن را تعویض کردم و بازی برگشت، اگر زودتر می‌فهمیدم نمی‌توانستید ما را ببرید، عنوان کرد: «بله، چنین حرفی زده شده است. به هر حال سه بازیکن در اختیار باشگاه هستند و باید برخی مسائل مشخص شود. الان هوادار فشار می‌آورد و اگر این قضیه ثابت شود ممکن است اتفاقات بدتری بیفتد. ما نمی‌توانیم برخی بازیکنان را در شهر نگه داریم.»
مسئولان تیم نفت مسجدسلیمان هیچ نامی از بازیکنانی که به آنها مشکوک بودند، نبرده‌اند اما قطعا در آینده اسامی این نفرات هم مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها