کد خبر : 1768039 | 24 تیر 1400 ساعت 12:53 | 64.4K بازدید | 1 دیدگاه

پیشنهاد رویایی شیخ به ستاره جوان؛

آخرین تیر ترکش؛ پاریسی‌ها و غرق کردن امباپه در طلا!

پاری سن ژرمن در تلاش است تا کیلیان امباپه را راضی به تمدید قرارداد کند و به همین منظور ناصر الخلیفی قرار است دستمزدی نجومی را به ستاره جوان تیمش پیشنهاد کند.

آخرین تیر ترکش؛ پاریسی‌ها و غرق کردن امباپه در طلا!

به گزارش "ورزش سه"، تابستان در حال سپری شدن و وضعیت کیلیان امباپه همچنان تغییری نکرده است؛ ستاره 22 ساله PSG که مهمترین هدف رئال مادرید در نقل و انتقالات است، هنوز قراردادش با  پاریسی ها را تمدید نکرده هر چند می گوید که به یک سال باقیمانده از قراردادش احترام خواهد گذاشت.

 

همه چیز به ستاره فرانسوی بستگی دارد. رئال مادرید در این اندیشه است که بالاخره چه خواهد شد و آیا هنوز این احتمال وجود دارد که امباپه پیش از شروع فصل آینده یا در تاریخ 2 سپتامبر، روز بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در فرانسه و اسپانیا، بالاخره در برنابئو حاضر شود؟

حریف رئال در این مبارزه حریف آسانی نیست. مالکان PSG برای نگه داشتن امباپه در پارک دو پرنس در تلاش هستند. آنها قبلاً تایید کرده اند که متقاعد کردن ستاره فرانسوی چیزی شبیه به غیرممکن است و به همین دلیل بود که آنها به گزینه های مختلفی مانند لئو مسی و کریستیانو رونالدو فکر می کردند، مسئله ای که پیچیده است، اما همچنان منتفی نیست.

 

1619643

 

سرانجام و هنگامی که بالاخره مشخص شد هیچ بازیکنی در بازار وجود ندارد که بتواند به نماد جدید PSG تبدیل شود، چیزی که امباپه در حال حاضر هست، تنها گزینه ای که برای مدیران PSG باقی مانده ارائه پیشنهادی نجومی به ستاره فرانسوی است؛ پیشنهادی که دور از دسترس رئال مادرید یا هر باشگاه دیگری که قصد ورشکسته کردن خود را ندارد، باشد. همان کاری که بارسلونا برای مسی کرد؛ غرق کردن امباپه در طلا تا شاید نظرش را عوض کند.

 

امباپه به مدیران باشگاه، مربیانش  و هم تیمی هایش در PSG گفته که قصد ندارد قرارداد خود را تمدید کند. تصمیم او روشن است. روابط امباپه با مائورسیو پوچتینو، سرمربی PSG، عالی است و این مربی بیش از همه می خواهد تا امباپه نظرش را عوض کند، اما دراین لحظه به نظر نمی رسد که راه حلی برای باشگاه پاریسی وجود داشته باشد.

پوچتینو، مدیر ورزشی لئوناردو، ربپییس باشگاه الخلیفی و حتی امیر قطر می دانند که این نظر امباپه است که اهمیت دارد.

پاری سن ژرمن هفته هاست که بازار را به لرزه درآورده است. در پاریس آنها می دانند که احتمال اینکه مجبور به خداحافظی با امباپه شوند بسیار زیاد است. آنها می دانند که داشتن بازیکن درخشان و تعیین کننده ای مثل امباپه که شمارش معکوس برای به پایان رسیدن قراردادش آغاز شده، چقدر پیچیده است.

 

1618441

 

پاریسی ها پس از اینکه چند بازیکن جدید را جذب کردند، مجبور به فروش چندین بازیکن دیگر شده اند تا بتوانند حساب های خود را متعادل کنند. اولین فروش این هفته اتفاق افتاد: مشکل باکر با گزینه خرید دائم به صورت قرضی به لورکوزن پیوست.

هدف اول مسی بود. تماس هایی بین دو طرف وجود داشته و پاریسی ها منتظر نتیجه درگیری بارسلونا با لالیگا بودند تا حمله کنند، اما به نظر می رسد که مسی در نوکمپ ماندنی است. کریستیانو رونالدو نیز با توجه به شرایط ناخوشایندی که CR7 در ماههای اخیر در آن قرار گرفته است، گزینه دیگری است. او نیز مورد توجه مدیران PSG است اما پاریسی ها منتظرند تا تکلیف تمدید قرارداد امباپه روشن شود و سپس قدم بعدی را بردارند.

امباپه می خواهد تک ستاره و بازیکن کلیدی تیمی باشد که قرار است در آن بازی کند. در پارک دو پرنس همه از این موضوع آگاهند و همچنین می دانند که حضور نیمار تحقق جاه طلبی های ستاره فرانسوی را دشوار می کند. پاریسی ها قصد دارند تا امباپه را در سطح ستاره برزیلی قرار دهند، اما می دانند که حتی این کار نیز در حال حاضر احتمالا کافی نخواهد بود. به همین دلیل آنها قصد دارند امباپه را در میلیون ها یورو پول غرق کنند تا راضی به ماندن شود.

تنها هدف PSG تبدیل جواب نه امباپه به جواب مثبت است. اما فوتبال همیشه درباره پول نیست و حتی با وجود ریخت و پاش سخاوتمندانه قطری ها، ممکن است باز هم امباپه دست رد به سینه آنها بزند.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها