کد خبر : 1768070 | 24 تیر 1400 ساعت 16:33 | 40.2K بازدید | 2 دیدگاه

باج‌خواهی نافرجام 10 میلیون یورویی از رئال

کسی که فایل های صوتی علیه فلورنتینو پرز را در اختیار نشریه ال کنفیدنسیال گذاشته است، 10 سال پیش از باشگاه رئال مادرید 10 میلیون یورو باج می خواست تا آنها را از بین ببرد.

باج‌خواهی نافرجام 10 میلیون یورویی از رئال

به گزارش "ورزش سه"، در 48 ساعت اخیر نشریه اسپانیایی ال کنفیدنشیال مکالماتی عجیب و جنجالی از فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید منتشر کرده که او تقریبا به زمین و زمان حمله کرده است. این مکالمات بین ماه مارس سال 2007 و اکتبر سال 2012 ضبط شده و به نظر می رسد فلورنتینو پرز در گفت و گو با نزدیکان خود از تلاش برای کنترل رسانه ها و همسو کردن آنها با سیاست های باشگاه رئال مادرید سخن گفته است.

ابتدا حرف های پرز علیه رائول و ایکر کاسیاس منتشر شد و سپس ویسنته دل بوسکه سوژه کنایه های رئیس قرار گرفت. امروز نیز حرف های پرز علیه رسانه های اسپانیایی منتشر شد.

این فایل های صوتی به صورت مخفیانه توسط خوسه آنتونیو آبیان خبرنگار اسپانیایی ضبط و حالا پخش شده اند.

 

 

1623371

 

 

باشگاه رئال مادرید ساعاتی پیش با انتشار بیانیه‌ای کوتاه روی خروجی حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد:«برنامه تراتزیستور از شبکه رادیویی اوندا سِرو فاش کرد که آبیان در سال 2011 ملاقاتی با ادواردو فرناندس دبلاس نایب رئیس باشگاه رئال مادرید در رستوران کومبارو داشته و از او با درخواست دریافت 10 میلیون یورو باج‌خواهی کرده است تا فایل صوتی ضبط شده غیرقانونی و دستکاری شده را از بین ببرد».

 

 

1622679

 

 

در بیانیه دو روز پیش فلورنتینو پرز و در واکنش به این قضیه آمده است:« حرف هایی که مخفیانه توسط دکتر خوزه آنتونیو آبیان ضبط شده و سال هاست او در سو استفاده از آنها ناموفق بوده، به شکل عجیبی در روزنامه ال کنفیدنسیال و پس از گذشت سال ها منتشر می شود.

انتشار این فایل آن هم پس از این سال ها به خاطر مشارکت من در شکل گیری سوپرلیگ اروپاست. این قضیه را در اختیار وکلایم گذاشته ام و در حال بررسی اقدامات احتمالی هستیم.»

دیدگاه‌ها