کد خبر : 1768089 | 24 تیر 1400 ساعت 19:21 | 15.7K بازدید | 1 دیدگاه

تغییر ۳ بازیکن استقلال از دربی تا دربی

سه بازیکن استقلال در بازی امروز با پرسپولیس نسبت به دربی ۹۵ تغییر کرده‌اند.

تغییر ۳ بازیکن استقلال از دربی تا دربی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در آخرین دربی که بیست و چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ برگزار کرد، نسبت به بازی امروز مقابل پرسپولیس سه جابه‌جایی در ترکیب خود ایجاد کرده و فرهاد مجیدی امیدوار است با این تغییرات بتواند به نخستین برد خود در قامت سرمربی برابر سرخ‌پوشان پایتخت برسد.

 

سید حسین حسینی، آرش رضاوند و فرشید اسماعیلی که در آخرین تقابل استقلال با پرسپولیس جزو ۱۱ نفر اصلی آبی‌پوشان نبودند، امروز با تصمیم فرهاد مجیدی در ترکیب این تیم قرار گرفته‌اند.

 

محمدرشید مظاهری، هروویه میلیچ و مهدی مهدی‌پور برخلاف دربی ۹۵ که در ترکیب ابتدایی استقلال قرار گرفته بودند، امروز مقابل پرسپولیس از ابتدا بازی نمی‌کنند که البته نام میلیچ در فهرست ذخیره‌ها هم دیده نمی‌شود.

 

سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری ۸ بازیکن استقلال هستند که همانند آخرین دیدار با پرسپولیس، امروز در ترکیب حضور دارند.

 

البته فرهاد مجیدی امروز در مقایسه با دیدار هفته قبل مقابل سایپا هم ۳ تغییر در ترکیب استقلال ایجاد کرده که وریا غفوری، محمد نادری و امیرارسلان مطهری جانشین سبحان خاقانی، بابک مرادی و آرمان رمضانی شده‌اند.

دیدگاه‌ها