کد خبر : 1768107 | 24 تیر 1400 ساعت 20:48 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

خنده‌دارترین ترول ها با تصویر خطای مدافع ایتالیا؛

کیه‌لینی-ساکا؛ خطایی که اینترنت را فتح کرد!

خطای جورجو کیه‌لینی، مدافع آتزوری، بر روی بوکایو ساکا، مهاجم سه شیرها، در فینال یورو 2020 در آخرین دقایق وقت های تلف شده بسیار مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

کیه‌لینی-ساکا؛ خطایی که اینترنت را فتح کرد!

به گزارش "ورزش سه"، شش دقیقه پایانی از وقت های تلف شده فینال یورو 2020 است. ایتالیا و انگلیس 1-1 مساوی هستند و هیچ کدام نمی توانند گل برتری را وارد دروازه دیگری کند. سه شیرها در نیمه دوم به زحمت توانسته اند به دروازه آتزوری برسند چرا که مدافعان این تیم در تمام طول بازی سدی غیر قابل عبور بوده اند.

جورجو کیه لینی در کنار لئوناردو بونوچی در قلب خط دفاع نمایشی بی نقص و شجاعانه ارائه داده است. نزدیک به 96 دقیقه هیچ کدام از این دو هیچ قدمی را به اشتباه برنداشته اند. اما با گذر زمان و نزدیک تر شدن به پایان بازی، کیه لینی از پست خود دور شد و سرانجام بوکایو ساکا فرصتی برای تاثیرگذاری در بازی به دست آورد.

ساکا کل نیمه ایتالیا را خالی از حریف پیش رو داشت، اما شماره 3 آتزوری قصد نداشت که بگذارد پسر انگلیسی به هدفش برسد. کی لینی پیراهن ساکا را از عقب گرفت و به سمت خود کشید تا جایی که ستاره انگلیسی نقش بر زمین شد، یک خطای تاکتیکی که با کارت زردی که سزاوار آن است، مجازات شد. ایتالیا به وقت های اضافه راه پیدا کرد و در نهایت در ضربات پنالتی پیروز شد و دومین عنوان قهرمانی تاریخ خود در اروپا را کسب کرد.

 

1623467

 

کار اما اینجا به پایان نرسید، خطای کیه‌لینی یکی از موضوعات اصلی بحث پس از قهرمانی ایتالیا بود و انگلیسی ها به شدت به آن صحنه اعتراض داشتند. حتی یکی از هواداران این تیم کارزاری برای جمع اوری امضا آغاز کرد تا درخواست کند تا بازی فینال دوباره تکرار شود. بیش از 125 هزار نفر هم این درخواست را امضا کردند!

 

در عصر شبکه های اجتماعی، غیر ممکن است که چنین تصویر نابی از چنگ کاربران اینترنتی آشنا به طنز و فوتوشاپ در برود.

در روزهای گذشته میم های بسیاری با استفاده از عکس صحنه خطای کیه لینی بر روی ساکا ساخته شده و در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. نظرتان درباره آن صحنه خطا هر چه که باشد، نمی توانید از لبخند زدن در برابر هنر کاربران شبکه های اجتماعی اجتناب کنید.

 

1623459

 

"سوپر کیه‌لینی!"

1623457

 

"کیه‌لینی ساکا را از افتادن از لبه صخره نجات داد."

 

1623464

 

"صحنه هر روزه در دادار"

 

1623462

 

"کلکسیون خوب از کیه‌لینی و ساکا"

 

1623458

 

"وقتی قطار نزدیک می شود از خط رد نشوید"

 

1623463

 

"نمی توانم جلوی خنده ام را به این میم های کیه‌لینی و ساکا که در بازی منجر به کارت زرد شد بگیرم... این پایینی یکی از بهترین هاست."

 

1623465

 

"کیه‌لینی زندگی ساکا را نجات داد"

 

 

 

 

دیدگاه‌ها