کد خبر : 1768117 | 24 تیر 1400 ساعت 21:18 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

اتوبوس جنجالی رو باز آتزوری؛

بونوچی: بی‌خیال فوتبال، من باید سیاستمدار می‌شدم!

لئوناردو بونوچی، مدافع آتزوری، پس از اینکه توانست مقامات رم را راضی کند تا برای جشن قهرمانی اتوبوس رو باز در اختیارشان بگذارند، گفت که می تواند وزیر داخلی خوبی شود.

بونوچی: بی‌خیال فوتبال، من باید سیاستمدار می‌شدم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا پس از قهرمانی در یورو 2020 و بازگشت به رم، قصد داشت که این قهرمانی را در کنار مردم جشن بگیرد. مقامات محلی به این امید که در شرایطی که همچنان محدودیت های کرونایی در ایتالیا رعایت می شود تعداد افرادی را که در جشن آتزوری حاضر می شوند به حداقل برساند، ادعا کردند که آنها فقط مجاز هستند با یک اتوبوس معمولی در شهر بگردند. اما بونوچی و فدراسیون فوتبال ایتالیا موفق شدند با صحبت کردن آنها را  قانع کنند تا اتوبوس روبازی را برای رژه قهرمانی در اختیارشان بگذارند.

بحث و جدال درباره این اتفاق از آن زمان ادامه دارد و بونوچی در پاسخ به این ادعا که با تهدید مقامات محلی رم به خواسته اش رسیده، فقط به خنده ای بسنده کرد.

 

1622438

 

بونوچی در مصاحبه با روزنامه ایل فولیو این باره گفت: "من در مسیر شغلی اشتباهی هستم. بی خیال فوتبال، من باید سیاستمدار می شدم. از من یک وزیر داخلی خیلی خوب در می آمد."

 

تنها نکته تعجب برانگیز در این اظهار نظر بونوچی این است که او وزارت دفاع را انتخاب نکرد!

 

1622441

 

بونوچی افزود: "بگذارید روشن بگویم، کل هیئت درخواست یک اتوبوس روباز را داشتند و دیدند که به هر حال راه اتوبوس سرپوشیده مسدود شده و مردم هم در خیابان ها حضور دارند، مقامات با اتوبوس روباز موافقت کردند و گفتند که آنها قادر خواهند بود اوضاع را کنترل کنند.

ما هرگز به خودمان اجازه نمی دهیم که تصمیمات مقامات را دور بزنیم، مخصوصا با توجه به اتفاقاتی که شب قبلش افتاده بود و تاثیری که رژه ما در شهر می توانست داشته باشد.

هر کسی وظیفه خودش را دارد. متاسفانه این یک عادت ایتالیایی است که تقصیرها را به گردن دیگران بیندازند."

این دومین باری بود که ایتالیا قهرمان اروپا می شد. آنها در سال 1968 نیز قهرمان یورو شده بودند و در ومبلی نیز توانستند با پیروزی برابر انگلیس در ضربات پنالتی یک بار دیگر جام را به خانه ببرند.

 

1623484

 

پیراهنی که بازیکنان آتزوری دراین بازی بر تن داشتند به موزه کالچو منتقل شده است.

رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا نیز امروز درباره موضوع اتوبوس سرباز تیم ملی این کشور صحبت کرد و گفت: "این تیم موفق شد تا کل ایتالیا را متحد کند، پس بیایید در تله اینکه از آنها برای ایجاد تفرقه استفاده شود، نیافتیم."

 

دیدگاه‌ها