کد خبر : 1768233 | 25 تیر 1400 ساعت 13:35 | 36.1K بازدید | 6 دیدگاه

آنتونیو کاسانو:

ایتالیا باید 5-0 به اسپانیا می باخت

آنتونیو کاسانو ستاره سابق تیم ملی ایتالیا معتقد است حق اتزوری در بازی با لاروخا شکست سنگین بود.

ایتالیا باید 5-0 به اسپانیا می باخت

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه گذشته ایتالیا با پیروزی بر انگلیس در ضربات پنالتی توانست فاتح یورو 2020 شود. ایتالیا در نیمه نهایی نیز توانسته بود اسپانیا را در ضیافت پنالتی ها مغلوب کند؛ در حالی که در 120دقیقه، لاروخا برتری محسوسی داشت و ایتالیا به نوعی با خوش شانسی توانست کار را به پنالتی ها بکشاند.

 

 

1623744

 

 

آنتونیو کاسانو ستاره سابق آتزوری در کانال توئیچ کریستین ویری به نام "بوبو تی وی" و در مورد عملکرد ایتالیا در یورو 2020 گفت:« معتقدم ایتالیا با هدایت روبرتو مانچینی به شایستگی قهرمان شد و بهترین تیم تورنمنت بود.

در فاز گروهی بسیار خوب و کامل بودیم ولی سپس برابر اتریش زجر کشیدیم و در یک چهارم نهایی بلژیک هم شانس های زیادی برای گلزنی داشت ولی ما 2-0 برنده شدیم. برابر اسپانیا در طول بازی و زمانی که 1-0 پیش بودیم برای آدانی(کارشناس اسکای اسپورتس) نوشتم که حق مان بوده تا 4-0 یا 5-0 عقب باشیم. اسپانیا مقابل ما شایستگی های خیلی بیشتری داشت و ما خوش شانس بودیم. باید این را قبول کرد.

پدری در آن بازی فوق العاده بود و هرچند معتقدم اینیستا نمی شود ولی بسیار ما را آزار داد و آینده درخشانی خواهد داشت.»

 

کاسانو ادامه داد:« برابر انگلیس در فینال هرچند ابتدا تحت فشار قرار گرفتیم ولی تیم برتر میدان بودیم و معتقدم باید در جریان بازی برنده می شدیم. پیکفورد گلر انگلیس چندین مهار عالی داشت و باعث شد کار به پنالتی ها بکشد. در مجموع ایتالیا به شایستگی قهرمان شد.»

 

دیدگاه‌ها