کد خبر : 1768329 | 25 تیر 1400 ساعت 21:40 | 88.1K بازدید | 8 دیدگاه

آقای بی معرفت؛ باید از ما عذرخواهی کنی

صحبت‌های تند مهاجم سابق پرسپولیس علیه فکری

بازیکن سابق پرسپولیس صحبت های بسیار تندی علیه محمود فکری انجام داده و او را بی اخلاقی متهم کرده است.

صحبت‌های تند مهاجم سابق پرسپولیس علیه فکری

به گزارش ورزش سه، سهراب انتظاری در پی اخراج برادرزاده اش نیما انتظاری به همراه مصطفی نائیج پور و میثم تهی دست از نفت مسجد سلیمان توسط محمود فکری به اتهام کم کاری، صحبت‌هایی را خطاب به سرمربی نفتی ها و بازیکن سابق استقلال مطرح کرده است.

 

* مطهری باید اخراج می‌شد


تیم پرسپولیس در دربی از داوری متضرر شد. یکی از پنالتی های پرسپولیس باید تکرار می شد. حرکت ارسلان مطهری روی فرشاد فرجی هم قطعاً حداقل یک کارت قرمز داشت و شما اگر به یک بچه ۱۰ ساله هم آن صحنه را نشان بدهید متوجه می شود. مگر فوتبال زمین تکواندو و کاراته است که ارسلان مطهری آن کار را انجام داد؟ درست است که علیرضا فغانی داور بزرگی است ولی داور های بزرگ هم گاهی اشتباه می کنند. به نظر من اینها آماتور بودن فوتبال ما را نشان می دهد. حالا چون دربی بوده من نمی‌خواهم جانبداری کنم و بعضی ها فکر کنند چون پرسپولیسی هستم این حرفها را می‌زنم ولی اگر در دقیقه ۱۰ بازی مطهری اخراج می‌شد کلاً قضیه فرق می‌کرد. در هر حال دلم به حال هواداران استقلال می سوزد که شرایط بدی را تجربه می‌کردند و پیروزی شان را تبریک می گویم. 

 

* پرسپولیس باز هم شانس قهرمانی دارد 


متاسفانه پرسپولیس جام حذفی را از دست داد و به نظر من باید تمرکزمان را روی لیگ بگذاریم چون سه بازی بسیار حساس پیش رو داریم و اینکه از جام حذفی کنار کشیده شدیم ولی در لیگ شرایط خوبی داریم و همه چیز دست خودمان است. امیدوارم پرسپولیس قهرمانی را کسب و به هواداران خوبش تقدیم کند.

 

* از اخراج نفتی ها خنده ام می گیرد


داستان اخراج انتظاری و دو بازیکن دیگر نفت مسجدسلیمان را شنیده‌ام و کاملاً خنده‌دار است. من به برادرزاده ام نیما گفتم که تو فعلا هیچ صحبتی نکن. الان شرایط به گونه ای نیست که حرف بزنی ولی من از طرف او صحبت می‌کنم. اقدام آقای فکری فقط مختص به نیما نیست بلکه به خانواده ما توهین کرده. نیمای ما از رده های پایه فوتبال بازی می کند و  نه به خاطر اینکه برادرزاده ام است و بخواهم جانبداری کنم ولی  پسر بسیار خوبی است. اگر یک نفر در کل استان مازندران از نیما انتظاری بد گفت من می گویم که هر چه شما بگویید درست است. چطور ممکن است بازیکنی که نیم فصل اول بهترین بازیکن نفت مسجدسلیمان شده و جز منتخب لیگ قرار گرفته و در ۲۷ بازی فیکس بوده بگویند این بازیکن کم کاری کرده است. 

 

* آقای فکری باید از ما عذرخواهی کنی 


آقای محمود فکری بی معرفت باید حرف‌هایی که زدی را ثابت کنی! اگر ثابت کنی نیما کم کاری کرده  خودمان گردنش را می شکنیم ولی اگر خلافش بود باید از جامعه فوتبال و خاندان ما عذرخواهی کنی. من به نیما گفتم تو نگران نباش چون نقطه ضعفی نداری.

 

* آبرو خانواده ما خدشه دار شده است


آقای محمود فکری دوران هوچیگری تمام شده است. نیما وجدان دارد و از نظر شخصیتی و فوتبالی بی نظیر است. فکری برای اینکه خودش را پشت این باختها پنهان کند توپ را در زمین بازیکنانش انداخت. آقای محمود فکری تو چگونه اجازه دادی که لیدرها به بازیکنان حمله کنند و آن ها را بزنند؟ مگر اینجا سر گردنه است؟ او دل بچه ها را شکانده و قطعاً این بلا بعدا سر خودش هم می آید زیرا همه این ها خانواده دارند. اگر نیما هم حقش را نگیرد ما از حق خودمان کوتاه نمی آییم و فکری باید حرف هایش را ثابت کند و اگر ثابت نکند من؛ سهراب انتظاری می دانم که چه برخوردی کنم چون آبروی خانواده ما را خدشه دار کرده است. 

 

* اگر بلد نیستید تیم داری نکنید 


محمود فکری با چه جسارتی این کار را کرده است؟ نیما پس از بازی با حنیف تماس گرفته و خود حنیف از درگیری بوجود آمده ناراحت بوده، ولی من به نیما گفتم که فکری به چه حقی چنین کاری کرده؟ شما را قسم می دهم اگر بلد نیستید این تیم را از نظر فنی مدیریت نکنید هدایتش را قبول نکنید.

 

*به نیما گفتم حقت را بگیر


نیما در یک خانواده مذهبی و خداترسی بزرگ شده و فکری به راحتی به او انگ کم کاری زده است. مردم ما بسیار باهوش هستند و با این حرف ها نمی توانند امثال نیما انتظاری را خراب کنند. یک بازیکن ۲۷ بلزی ۹۰ دقیقه بازی کند یعنی بی نظیر است و این پاسخ تمام اتهاماتی است که به او زده شده. به نیما گفتم اگر شده فوتبال را کنار بگذاری از حق خودت دفاع کن و اگر این کار را نکند  من از حق خانواده خودمان دفاع می کنم.

 

* با جان و دل برای پرسپولیس بازی کردم و...


من ۶ سال در پرسپولیس بازی کردم و به قول علی آقا بازی در این تیم کار هر کسی نیست و همیشه می گوید تو جزو با تعصب ترین های این تیم بودی، نمی‌خواهم بگویم بالاترین سطح را داشتم ولی چیزی که از دستم بر می آمد را انجام می دادم. علی آقا همیشه به من می‌گوید فوتبالت را دوست داشتم زیرا با جان و دل بازی می کردی و پولی که می گرفتی حلالت باشد. ما در چنین خانواده‌ای بزرگ شده ایم و نیما انتظاری هم همینطور. نیما یک لقمه حرام نخورده و همیشه صادقانه زندگی کرده. فکری خودش را در چاه انداخته و نمی داند چگونه خارج شود ولی من به او راهش را نشان می دهم؛ او باید از کل فوتبال ایران عذر خواهی کند. من به نیما گفتم که شکایت کند و اگر او چنین کاری نکند قطعاً من این کار را می کنم. 

 

* دوره گردن کلفتی تمام شده 


نیما هوچی گر نیست و پسر خوبی است و دقیقا محمود فکری است که هوچی گر است. او را از استقلال به خاطر همین کارهایش بیرون انداختند. این تو بودی که در پایان دیدار با فولاد زمانی که سرمربی استقلال بودی الفاظ بدی به کار بردی. محمود فکری با این صحبت هایی که کرده جرئت ندارد پایش را در قائمشهر بگذارد. به نظر من دوره‌ گردن کلفتی تمام شده است‌. خدای بالا سر نیما و هم تیمی هایش بزرگ است‌. بار فنی محمود فکری ضعیف است و برایش متاسف هستم.

 

* تو فقط نام استقلال را یدک می کشی 


در آخر هم باید بگویم در مکتب استقلال بازیکنان بزرگ امثال ناصر حجازی و منصور پورحیدری بزرگ شدند. حجازی به مرد بودن معروف است. خطاب به محمود  فکری می گویم تو چندین سال در این باشگاه بازی کردی ولی فقط اسم استقلال را یدک می کشی و از مکتب آنها هیچ بویی نبردی والسلام نامه تمام!

دیدگاه‌ها