کد خبر : 1768421 | 26 تیر 1400 ساعت 10:59 | 46.8K بازدید | 3 دیدگاه

وین بریج:

از روبرتو مانچینی متنفرم!

وین بریج، مدافع سابق منچسترسیتی از قهرمانی ایتالیا در یورو 2020 به شدت ناراحت شده است.

از روبرتو مانچینی متنفرم!

به گزارش "ورزش سه"، وین بریج حدود یک دهه قبل و در دوران حضور روبرتو مانچینی به عنوان سرمربی منچسترسیتی، شرایط خوبی را در این باشگاه تجربه نکرده و مورد توجه این سرمربی ایتالیایی قرار نداشت. حالا مانچینی موفق به فتح اروپا روی نیمکت آتزوری شده و وین بریج از رخ دادن این اتفاق اصلا خوشحال نیست.

 

وین بریج گفت: "شکست در فینال واقعا من را آزار داد، زیرا از مانچینی متنفرم. همه می دانند که من هیچ علاقه ای به او ندارم. من نمی گویم او بدترین مربی من بود،اما به عقیده من مانچینی از نظر تاکتیکی خیلی در سطح بالایی نیست و اعتراف به عملکرد درخشان این سرمربی برایم دردناک است.

 

1622402

 

حتی خانواده من علیرغم تشویق تیم ملی انگلیس، از روبرتو مانچینی نیز تعریف می کردند و این موضوع بیش از قبل من را آزار می داد. من واقعا هرگز او را به عنوان یک سرمربی قبول نداشتم. تمام اعتبار دوران مربیگری مانچینی قهرمانی در لیگ برتر با منچسترسیتی است، بنابراین هواداران سیتی او را دوست خواهند داشت.

 

اما اگر به بازیکنان ترکیب آن تیم نگاه کنید متوجه می شوید آن موفقیت دستاورد بازیکنان بود، نه مانچینی. ما در مقابل آدمک ها در تمرینات بازی می کردیم و مانچینی به ما توصیه های داشت، اما از نظر من این فوتبال نیست.

 

کریگ بلیمی از مانچینی پرسید اگر چنین اتفاقی در زمین فوتبال رخ داد چه کار کنیم، اما مانچو به او گفت ساکت شو و دیگر اجازه حضور بلیمی را در تمرینات نداد. در مدت کوتاهی که زیر نظر مانچینی در تمرینات سیتی حضور داشتم شرایط اصلا خوب نبود و من از شرایط لذت نمی بردم."

دیدگاه‌ها