کد خبر : 1768450 | 26 تیر 1400 ساعت 12:40 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط همین است و نمی توان کاری کرد؛ 

داورپناه: ترسی از گروه‌مان نداریم

بازیکن تیم ملی بسکتبال می گوید آماده سازی تیم مناسب بازی های المپیک نبوده است.

داورپناه: ترسی از گروه‌مان نداریم

به گزارش "ورزش سه"، سعید داورپناه کاپیتان تیم بسکتبال نفت آبادان که یکی از دعوت شده ها به تیم ملی بسکتبال است، چند روز پیش  از اعزام تیم به مسابقات المپیک توکیو در مورد شرایط تیم اینطور با خبرنگار ورزش سه حرف هایش را آغاز کرد: خدا را شکر اردوها و بازی های تدارکاتی خوبی داشته ایم. گروه سختی داریم ولی تمام تلاشمان را می کنیم که بازی های خوبی انجام دهیم و دل مردم را شاد کنیم. برد و باختش به نظرم مهم نیست، چون گروه خیلی سختی داریم. ولی خودمان انتظار داریم که خوب بازی کنیم تا مردم ببینند بسکتبال خوبی داریم.


داورپناه در مورد نحوه تدارک تیم ملی و اینکه مناسب تیم ملی بوده، توضیح داد: ما 2 بازی آماده سازی در حد اروپا داشته ایم و به نظرم کم کم باید 20بازی انجام می دادیم. فکر می کنم فیلم های بازی هایمان را ببینیم و نقص هایمان را برطرف کنیم. شرایط همین است و نمی شود کاری کرد. 2008 که برای بازی های المپیک رفتیم  40 ، 50 بازی تدارکاتی انجام دادیم و خیلی به شرایط ما کمک کرد.


بازیکن پست گارد تیم ملی بسکتبال در واکنش به این سوال که آیا ترسی از تیم های همگروهی ایران در المپیک یعنی آمریکا، فرانسه و چک وجود دارد بیان کرد: مردم جامعه شاید ترس داشته باشند، ولی ما ترسی نداریم. می رویم و می جنگیم.


او در مورد حواشی تیم ملی هم حرف زد و گفت: حاشیه  ها سر انتخاب بازیکنان بوده است. سرمربی تیم خودش تصمیم می گیرد. با هر بازیکنی که راحت باشد می برد. بازیکنان باید بجنگند و خودشان را ثابت کنند.

دیدگاه‌ها