کد خبر : 1768547 | 26 تیر 1400 ساعت 21:26 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف برونو فرناندز؛ در یورو خوب نبودم

برونو فرناندز، ستاره تیم ملی پرتغال قبول دارد در رقابت های یورو 2020 خیلی خوب کار نکرده است.

اعتراف برونو فرناندز؛ در یورو خوب نبودم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال علیرغم شروعی درخشان در رقابت های یورو 2020 و برتری پرگل مقابل مجارستان، در ادامه نمایش چندان خوبی نداشت و در نهایت در اولین دور حذفی و با قبول شکست برابر تیم ملی بلژیک با این تورنمنت وداع کرد. تا پیش از شروع جام بسیاری تصور می کردند برونو فرناندز بعد از سپری کردن یک فصل درخشان در اولدترافورد یکی از بهترین بازیکنان یورو لقب خواهد گرفت، اما این اتفاق رخ نداد.

 

1613263

 

برونو فرناندز در این تورنمنت نتوانست کار خاصی برای تیم ملی پرتغال انجام دهد و حتی مورد انتقاد کارشناسانی چون ژوزه مورینیو نیز قرار گرفت. حالا خود برونو فرناندز اعتراف کرد اگرچه با تمام وجود برای پرتغال بازی کرده، اما در دوران اوج خود نبوده است.

 

برونو فرناندز گفت: "البته ما شرایط و عملکرد پرتغال را به طور کلی ارزیابی می کنیم. من کار خودم را انجام می دهم و می دانم قادر به ارائه عملکرد بهتری در ترکیب تیم ملی پرتغال بودم. شاید می توانستم دستاورد بیشتری برای تیم داشته باشم و از این کیفیت نیز برخوردار بودم، اما انگار برایم امکان پذیر نبود. من در این رقابت ها نمایش موفقیت آمیزی در ترکیب پرتغال نداشتم، اما از نظر تعهد به تیم با تمام وجود بازی کردم. برای من بازی در تیم ملی پرتغال افتخار بزرگی است و من همیشه با تمام وجود تلاش خواهم کرد."

دیدگاه‌ها