کد خبر : 1768685 | 27 تیر 1400 ساعت 15:37 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

سوریه پل عبور تیم‌های دیگر نخواهد بود

تیم ملی سوریه همگروه ایران در راه صعود به جام جهانی امیدوار است نتایج بهتری در مرحله نهایی مقدماتی داشته باشد.

سوریه پل عبور تیم‌های دیگر نخواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، نقل قولی از حسن الهیدوس کاپیتان تیم ملی قطر پخش شد که بازتاب گسترده ای در رسانه‌ها و علاقه‌مندان به فوتبال سوریه داشت. هیدوس که اکنون در گلدکاپ به عنوان تیم میهمان با تیمش بازی‌های خوبی را با تیم‌هایی مثل پاناما و هندوراس انجام می‌دهد و به خاطر میزبانی قطر در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی نخواهد بود و با خیال راحت خود را برای جام جهانی و میزبانی شایسته آماده می‌کند.

 

ماجرا از این قرار است که کاپیتان قطر عنوان کرده است که به نظرش شانس ایران و سوریه برای صعود از گروه A به جام جهانی بیشتر است. در همین راستا یکی از پیج‌های فوتبالی سوریه معتقد است اگر حرف‌های هیدوس از روی تواضع بود تیم عربی دیگری را به عنوان شانس صعود در نظر می‌گرفت و کنار نام سوریه به جای ایران از عراق یاد می‌کرد.

 

همچنین این پیج این حرف‌ها را واقع بینانه دانسته و می‌گوید از روی امیدواری هم این شانس را برای سوریه قائل نشده و می‌توانست بگوید کاش یک تیم عربی به جای ایران صعود کند. این رسانه فوتبال سوری ضمن تاسف عنوان کرد که ما آن‌قدر که یک نفر از خارج از سوریه به فوتبال ما اعتقاد دارد به خودمان اعتقاد نداریم. همچنین در پایان اشاره کرد که سوریه حرف از صعود قطعی نمی‌زند بلکه در این دوره پل عبور تیم‌های دیگر به جام جهانی نخواهد بود.

 

دیدگاه‌ها