کد خبر : 1768777 | 28 تیر 1400 ساعت 09:03 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

"این گروه شگفت‌انگیز که زیر فشار می‌خندند"

مانچینی: انسان بودن را فراموش نکردیم

یک هفته پس از قهرمانی ایتالیا در یورو 2020 روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا، از بازیکنانش تشکر کرد.

مانچینی: انسان بودن را فراموش نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مانچینی یک هفته پس از آنکه به همراه شاگردانش در فینال یورو 2020 توانست انگلیس را در ضربات پنالتی شکست دهد و جام قهرمانی را به رم بیاورد، از بازیکنانش به دلیل اینکه ثابت کردند می توانند حرفه ای باشند بدون اینکه انسان بودن را از خاطر ببرند، تشکر کرد.

 

آتزوری از ابتدا در حالی که تقریبا 30 بازی بدون شکست از جمله 10 پیروزی از 10 بازی در رقابت های مقدماتی یورو در کارنامه داشت، به عنوان یکی از بخت های قهرمانی پا به یورو 2020 گذاشت و در فینال رکورد خود را به 34 بازی بدون شکست رساند.

 

1624574

 

شب گذشته مانچینی در اکانت های خود در شبکه های اجتماعی نوشت: "هفت روز پیش در همین زمان بود که ما در حال آغاز چالش بزرگی بودیم، آخرین بازی از یورو 2020، بازی فینال برابر انگلیس.

همه ما می‌دانیم که آن بازی چگونه پایان یافت. چیزی که همه نمی‌دانستند این بود که آن ماجرا در  پشت صحنه چگونه پیش رفت. چند روز پیش بسیاری از شما آخرین قسمت سریال Sogno Azzurro، سریال RAI را تماشا کردید.

همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، بخش بزرگی از قدرت این گروه فقط به دلیل استعداد نبود، بلکه همچنین به دلیل انسانیت، شادی و اعتماد به نفس نیز بود.

یک گروه شگفت‌انگیز. بچه‌هایی که حتی در لحظاتی که با فشار روبرو می شوند مانند ضربه پنالتی قادر به لبخند زدن و شاد بودن و لذت بردن، هستند.

ما ثابت کردیم که می‌توانیم حرفه ای‌هایی عالی باشیم، بدون اینکه انسان بودن را فراموش کنیم. برای این اولین ماجراجویی که به بهترین شکل ممکن به پایان رسید، من چیزی بیش از تشکر فراوان از همه برای گفتن ندارم: از هواداران، بازیکنان، کارکنان، دوستان.

 

زنده باد آتزوری!"

 

1624575

 

مجموعه مستند پشت صحنه Sogno Azzurro کل رقابت های یورو 2020 را با مسابقاتی که در رم، مونیخ و لندن برگزار شد، پوشش داد.

این مجموعه همچنین صحنه هایی از تمرینات تیم ملی ایتالیا، آواز، رقص و شوخی‌های آنها با یکدیگر را نیز شامل می شد.

 

مانچینی نوشته که این "اولین ماجراجویی" است چرا که او در حال آماده سازی برای حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ ملت ها و جام جهانی 2022 است.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها