کد خبر : 1768848 | 28 تیر 1400 ساعت 13:28 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

اتفاقات و نتایج در زمین رقم می‌خورد؛

باصفا: پرسپولیس روز سختی در تبریز خواهد داشت

هافبک ماشین سازی از انگیزه‌های تیمش و کار سخت پرسپولیس در تبریز صحبت کرد.

باصفا: پرسپولیس روز سختی در تبریز خواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازی تبریز که یکی از تیم‌های سقوط کرده لیگ بیستم است در این هفته باید از مدافع عنوان قهرمانی، پرسپولیس میزبانی کند. ایمان با صفا هافبک این تیم تبریزی در خصوص این بازی حساس گفت و گو کرد. او در ابتدا گفت: حقیقتا تمرین این هفته‌مان تحت شعاع حساسیت بازی با پرسپولیس قرار گرفته بود امروز هم استثنا نبود. طبق همین چهار پنج جلسه‌ای که تمرین کردیم بچه ها با انگیزه بودند. ما نود درصد تیم‌مان جوانند و انگیزه خاص خودشان را دارند. انگیزه بچه‌ها مضاعف است به خاطر اینکه هم با پرسپولیس بازی داریم و هم آخر فصل  است و میخواهند خودی نشان دهند و پیشنهادات بهتری برای سال دیگر داشته باشند.

 

او ادامه داد:بازی با پرسپولیس حساسیت خاص خودش را دارد مخصوصا الان که تعیین کننده‌ی قهرمانی است ولی به نظر من هر تیمی که بالاخره حقش باشد قهرمان می‌شود. نه ما تعیین کننده‌ایم نه سپاهان تعیین کننده است نه پرسپولیس تعیین کننده است بلکه هرتیمی که حقش باشد قهرمان لیگ میشود.

او در خصوص انگیزه‌هایشان برای این بازی اشاره کرد: ما با تمام توان‌مان به زمین می‌رویم و بدون هیچ چشم داشتی. فقط برای اینکه در زمین بتوانیم از خودمان دفاع کنیم و بهترین عملکرد خود را داشته باشیم بازی می‌کنیم.

 

بازیکن ماشین سازی در مورد داوری گفت: حقیقتا اینکه داوری به نفع‌شان هست یا نیست یا مثلا پرسپولیس بخواهد از قدرت بیرونی استفاده کند را من در جریان نیستم  به آن توجه نمی‌کنم.

 

او ادامه داد: نظر شخصی من این است که اتفاقات و نتایج در زمین رقم میخورد و این را در بازی با سپاهان، بازی با فولاد و بازی با مس رفسنجان نشان دادیم. آن‌ها هم قدرت‌های خوبی دارند ولی جلوشان خیلی محکم بازی کردیم و این مسائل نگران کننده نیست و به نظر من این بازی هم در زمین رقم میخورد و اتفاق خاصی قرار نیست در آن بیفتد.

با صفا در پایان گفت: تیم ما با انگیزه است و در این هفته‌های اخیر هم نشان داده که میتواند یقه تیم های بزرگ را بگیرد. ماشین سازی تیم بزرگی است. امسال به خاطر اتفاقاتی که از اول فصل افتاد و صحبتی نشد ما به این روز افتادیم ولی به نظر من برای ماهم نتیجه گرفتن در زمین کار سختی نیست که بخواهیم بگوییم دور از دسترس است. کاری با قهرمان و نوار قهرمانی‌های پرسپولیس اصلا ندارم ولی به عنوان نود دقیقه بازی به نظر من پرسپولیس روز سختی در تبریز خواهد داشت‌.

دیدگاه‌ها