کد خبر : 1768856 | 28 تیر 1400 ساعت 13:45 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

سه امتیاز سپاهان را داشتیم الان راحت تر به آسیا فکر می کردیم

قاسمی: به چیزی غیر از بردن فولاد فکر نمی کنیم

کاپیتان پیکان از شرایط خوب این تیم برای بازی با فولاد سخن گفت و معتقد است برای رسیدن به سهمیه آسیا به چیزی جز برد مقابل این تیم و بازی های باقی مانده فکر نمی کنند.

قاسمی: به چیزی غیر از بردن فولاد فکر نمی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در چهارچوب هفته بیست و هشتم یک جدال سخت و سرنوشت ساز مقابل فولاد دارد که با هدایت جواد نکونام مثل تیم مهدی تارتار در سر، سودای کسب سهمیه می پروراند و تنها به سه امتیاز این بازی فکر می کند. آرمان قاسمی، کاپیتان پیکان در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه، در مورد بازی با فولاد خوزستان گفت: پیکان در نیم فصل دوم عملکردی بسیار خوب داشته و چه بسا اگر برخی اشتباهات خودمان و داوری نبود که خیلی از آن ناحیه ضرر کردیم الان سهمیه ما تقریبا مسجل شده بود. با این حال خوشبختانه اختلاف امتیاز تیم ها کم است و ما با برد فولاد حتی می توانیم تا رتبه چهارم جدول هم صعود کنیم.

 

 او ادامه داد: بعد بازی با سپاهان همه دیدند که حق پیکان چطور خورده شد. باید آن کمک داور به سخت ترین شکل ممکن تنبیه و جریمه شود چرا که تا خیالش راحت شد حریف گل زد پرچم را پایین آورد و داور هم پذیرفت. ما در بازی با مس رفسنجان هم شانس برنده شدن داشتیم. با این حال واقعا کار در زمین چمن مصنوعی سخت است و امیدوارم در فوتبالی که ادعای لیگ 5 ستاره دارد و خودش را جزو دو تیم اول آسیا می داند دیگر شاهد بازی در چمن مصنوعی نباشیم که وجود آن هم به بازیکنان میزبان و هم مهمان آسیب می رساند.


قاسمی ادامه داد: بازی با فولاد یک مسابقه شش امتیازی است و این تیم یکی از رقبای مستقیم ما در مسیر کسب سهمیه است. برای کسب سهمیه حتما باید سه بازی پیش رو ببریم و قطعا 9 امتیاز این بازی ها را می خواهیم. کار سخت است چون تیم ها در آخر فصل به سختی به هم حتی یک امتیاز می دهند چه برسد به سه امتیاز که کاری بس دشوارتر است. به همین خاطر هیچ تیمی مقابل تیم سقوط کرده و یا بالای و پایین جدول کار راحتی ندارد.

 

کاپیتان پیکان که دوست دارد انتقام بازی با فولاد را درنیم فصل اول و زمانی که در نساجی بود را این بار در پیکان بگیرد، تصریح کرد:  در بازی رفت در نساجی وقتی مقابل فولاد بازی داشتیم به هیچ عنوان حق مان باخت نبود. چندین موقعیت را از دست دادیم و فولاد تنها روی یک خلاقیت از سوی پاتوسی به گل رسید. امیدوارم حالا در پیکان با شکست فولاد جایگاه پیکان را ارتقا دهیم چون تیمی است که واقعا اگر بدشانس نبود مستحق بالانشینی در جدول است و روی برخی اشتباهات خودمان و داوری به حق مان تا به حال نرسیدیم.

قاسمی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه در این سه هفته باقی مانده کمیته و دپارتمان داوری با چینش مناسب داوران کمک کند تا تیم ها آسیب نبینند، گفت: این سه هفته برای تیم های بالای جدول و پایین آن حکم مرگ و زندگی دارد. هیچ تیمی و هیچ بازیکنی به دنبال به نفع گرفتن داور نیست و تنها می خواهند عدالت به درستی اجرا شود. به نظرم اگر همه چیز درست باشد با کسب 9 امتیاز پیش رو به رتبه چهارم جدول می توانیم برسیم.

 

دیدگاه‌ها