کد خبر : 1768917 | 28 تیر 1400 ساعت 18:59 | 33.6K بازدید | 1 دیدگاه

فوده بالو توره:

باورم نمی شد میلان به دنبال من است

فوده بالو توره، خرید جدید میلان از نهایی شدن انتقال خود به این تیم ابراز رضایت کرد.

باورم نمی شد میلان به دنبال من است

به گزارش "ورزش سه"، فعالیت مدیران روسونری در بازار نقل و انتقالات هنوز ادامه دارد و آنها دیروز با قراردادی چهار ساله، فوده بالو توره مدافع جوان و سنگالی را به خدمت گرفتند. حالا این بازیکن در اولین مصاحبه رسمی خود فاش کرد تا زمان بسته شدن قرارداد با میلان، هنوز این انتقال را باور نداشته است.

 

فوده بالو توره گفت: "در ابتدا من باور نمی کردم که میلان من را می خواهد و این خبر برای من بسیار عجیب بود. حتی وقتی شنیدم این خبر درست است هم تا وقتی که به میلان نرسیده بودم هنوز باورم نمی شد. اما حالا من از این انتقال واقعا خوشحالم.

 

1624797

 

هم پست بودن با تئو هرناندز؟ تئو یک مدافع کناری واقعا قدرتمند است. او از ابتدای دوران ورزشی خود بسیار پیشرفت کرده و به یکی از بازیکنان اصلی میلان بدل شده است.

 

همبازی شدن با مایک مایگنان، دروازه بان جدید روسونری؟ من در گذشته در کنار مایگنان بازی کرده ام. ما در پاری سن ژرمن کنار هم بوده و سپس در لیل با هم بازی کردیم. مایک مایگنان شخصیتی مانند من بوده و برایم انگار برادری از مادر دیگر. او قدرت ذهنی شگفت انگیزی داشته و برای رسیدن به اهداف خود بسیار مصمم است. مایک مایگنان به آنچه می خواهد می رسد."

دیدگاه‌ها