کد خبر : 1768955 | 28 تیر 1400 ساعت 22:35 | 47.4K بازدید | 1 دیدگاه

رایکا بابل 2 - خوشه طلایی ساوه 0؛

لیگ یک / پایان شیرین فصل برای شاگردان پیروز

مشکی‌پوشان رایکای بابل در دیدار خانگی موفق شدند از سد حریف ساوجی خود بگذرند و فصل را در شرایطی مناسب به پایان برسانند.

لیگ یک / پایان شیرین فصل برای شاگردان پیروز

به گزارش "ورزش سه" رایکا بابل یکی از تیم‌های کاندیدای سقوط به لیگ دو بود اما با نتایج سینوسی که در هفته‌های گذشته به دست آورد و به تیم‌های مدعی لیگ یک کار را واگذار کرد و حریفان مستقیم خود در راه بقا در لیگ را شکست داد، توانست در لیگ یک دو هفته مانده به پایان فصل بقای خود را قطعی کند، از این حیث آن‌ها امشب در هفته سی و چهارم و پایانی لیگ یک باید دیدار تشریفاتی را در خانه خود برگزار می‌کنند.

 

حریف امشب شاگردان پیروز قربانی، خوشه طلایی ساوه بود؛ تیمی که اوج‌گیری فوق‌العاده‌ای در جدول امسال داشت و تا یک‌قدمی صعود به لیگ برتر هم رفت اما نتایج ضعیف چند هفته گذشته آن‌ها باعث شد تا شاگردان وحید بیاتلو شانس صعود به لیگ برتر را از دست بدهند و با انگیزه پایین و روحیه کم برای برگزاری آخرین مسابقه فصل به بابل سفر کنند.

 

نیمه اول مسابقه رایکا و خوشه طلایی علی‌رغم موقعیت‌سازی که بازیکنان دو تیم انجام دادند، بدون گل مساوی به پایان رسید و شاگردان دو سرمربی جوان فوتبال ایران یعنی پیروز قربانی و وحید بیاتلو نتوانستند در مقابل یکدیگر، پیروز شوند و به گل برسند و دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.

 

اما با شروع نیمه دوم شکل حملات تیم میزبان جدی‌تر از نیمه اول شد و رایکایی‌ها برای رسیدن به گل برتری، تلاش زیادی را انجام دادند تا این‌که سرانجام مقاومت خط دفاعی خوشه طلایی ساوه شکسته شد و در فاصله‌ای دو دقیقه‌ای، شاگردان پیروز قربانی توسط محسن آقایی و محمد شادکام موفق به دو بار گلزنی شدند و ورق بازی به سود تیم میزبان برگشت.

 

در ادامه چند حمله نافرجام از سوی بازیکنان خوشه طلایی ساوه صورت گرفت که با ایستادگی خوب خط دفاعی رایکا همراه شد و در طرف مقابل تیم میزبان به دنبال مدیریت بازی بود تا بتواند پایان فصلی شیرین را با پیروزی خانگی مقابل خوشه طلایی ساوه تجربه کند؛ اتفاقی که رخ داد و دیگر توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا بازی با برتری 2 بر 0 به سود رایکا بابل خاتمه پیدا کند.

 

با این شکست بیرون از خانه، خوشه طلایی ساوه با 49 امتیاز در جایگاه نهم جدول به خود در فصل 1399-1400 لیگ پایان داد و در آن‌سوی شاگردان پیروز قربانی با پیروزی امشب‌شان در خانه، موفق شدند صعودی دو پله‌ای را در جدول داشته باشند و فصل را در جایگاه دوازدهم با 43 امتیاز به پایان ببرند.

دیدگاه‌ها