کد خبر : 1769067 | 29 تیر 1400 ساعت 11:37 | 60.1K بازدید | 7 دیدگاه

مهاجم پرسپولیس و حضور در جشن قهرمانی لیگ یک

آریا بزرگر مهاجم جوان پرسپولیس که به عنوان بازیکن قرضی به تیم فجر سپاسی پیوسته بود به همراه این تیم قهرمان لیگ یک شد و بار دیگر به لیگ برتر برگشت.

مهاجم پرسپولیس و حضور در جشن قهرمانی لیگ یک 

به گزارش "ورزش سه"، آریا برزگر که بعد از درخشش در ترکیب تیم ملی جوانان در بازی های مقدماتی جام ملت ها در تهران پیراهن پرسپولیس را برتن کرد با وجود سعه صدر و حضور با انگیزه در تمرینات پرسپولیس فرصت بازی در ترکیب این تیم را پیدا نکرد تا جایی که در تعطیلات زمستانی تصمیم گرفت به عنوان بازیکن قرضی راهی یک تیم جدید شود که فجر سپاسی تیم زادگاهش را انتخاب کرد. این انتخاب برای او خوش یمن بود به این خاطر که علاوه بر حضور در ترکیب فجرسپاسی و بازی در لیگ یک و بازگشت به شرایط مسابقه صعود به لیگ برتر را به همراه این تیم جشن گرفت. بدون شک با موافقت باشگاه پرسپولیس و ادامه حضور آریا بزرگر در تیم فجر سپاسی این بازیکن فصل آینده می تواند تجربه بازی در لیگ برتر را هم به دست بیاورد. 

 

سرنوشت آریا برزگر به خوبی نشان داد برای ستاره های جوان فوتبال بازی در ترکیب تیم های کوچک تر بهتر از نیمکت نشینی و اصلا بازی نکردن در تیم های بزرگی چون پرسپولیس است چرا که نیمکت نشینی موجب کاهش انگیزه و دور شدن بازیکن از شرایط مسابقه می شود. 

 

در مورد آینده آریا برزگر باشگاه پرسپولیس تصمیم خواهد گرفت اما با توجه به ترافیک در خط حمله پرسپولیس به نظر می رسد آریا بزرگر هم مایل باشد به حضور قرضی خود در تیم فجر سپاسی ادامه دهد. چرا که دراین صورت همان طور که اشاره شد فصل بعد فرصت بازی در ترکیب فجر سپاسی و لیگ برتر را به دست خواهد آورد.

دیدگاه‌ها