کد خبر : 1769089 | 29 تیر 1400 ساعت 12:47 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی: دو بار برق رفت اما ما مسئول نبودیم؛

گفتگو با زننده گل صعود «هوادار» به لیگ برتر

بازیکن هوادار می گوید در مسیر صعود به لیگ برتر سختی های زیادی را متحمل شدند ولی در آخر این امر به لطف رضا عنایتی محقق شد.

به گزارش ورزش سه، حسین صادقی که اهل روستا ده چشمه شهرستان فارسان، استان چهار محال و بختیاری و دانشجوی فوق لیسانس آسیب شناسی ورزشی است گل صعود هوادار به لیگ برتر را به ثمر رساند وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر توانستیم بعد از یک فصل خیلی سخت و با کمبود امکانات مالی و فشارهای زیادی که روی ما بود سه امتیاز حساس را با گل سه امتیازی من با صعود به لیگ برتر را جشن بگیریم. پیش از فصل از تمام تیم‌ها با برگزاری دو اردو کارمان را زودتر شروع و  بازیکنان خوبی جذب کردیم. شاکله تیم سال گذشته حفظ شد و یکسری بازیکنان نیز اضافه شدند و همه چیز داشت خوب پیش می رفت اما در ادامه راه برای مدیرعامل ما یک سری مشکلات پیش آمد و آقای عنایتی مالک، مدیرعامل و همه کاره باشگاه هوادار شد.

 

او در مورد مشکلات هوادار در این فصل ادامه داد: ما به دلیل مشکلات مالی مجبور شدیم ۷,۸ مهره کلیدی مان را در نیم‌فصل بفروشیم تا بتوانیم خرج تیم را بدهیم که به لطف آقا رضا این امر محقق شد تا کمی از مشکلات ما کاهش پیدا کند ولی در کل خدا را شاکرم که توانستیم از این میدان سخت پیروز بیرون بیاییم. از رضا عنایتی هم تشکر ویژه می‌کنم؛ او یک رهبر توانمند و یک مربی دلسوز، زحمت کش و مسئولیت پذیر و با وجدان کاری بسیار بالا است. همچنین از کادرفنی و تمام هم تیمی هایم که واقعا  همدل بودند تشکر می‌کنم. ما بازیکن بدون غرور و ادعا داشتیم که برای عشقشان که فوتبال و خانواده شان است با تمام مشکلات کنار آمدند و در آخر توانستیم صعود به  لیگ برتر را جشن بگیریم و دست  تک تک بازیکنان را می بوسم. 

 

1625066

 

1625067

 

بازیکن هوادار در ادامه صحبت هایش اضافه کرد:  مطمئن باشید این تیم در تهران حفظ می شود. آقای عنایتی هم به سرمربیگری اش ادامه می دهد و او در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و یکی از مربیان بسیار خوب در لیگ برتر می شود‌


صادقی در پایان در مورد حواشی دیدار با  شهرداری آستارا و این که به اعتقاد برخی از عمد یکسری مشکلات صورت گرفته تا تیم هوادار صعود نکند افزود: ما در طول فصل این مشکلات را همیشه داشتیم. در مورد قطعی برق هم باید بگویم که دو دفعه برق ورزشگاه رفت و از سمت ما  نبود چون میزبان بودیم ولی آن ها از قبل به مسئولین ورزشگاه گزارش داده بودند که آنها بی اهمیت بودند و در مورد داوری هم باید بگویم که خدا کند اشتباهات سهوی باشد نه عمدی. یکی از اتفاقات هم در بازی ملوان و بادران که مدعی صعود بود اتفاق افتاد و دو پنالتی برای بادران گرفتند و این طرف هم یک پنالتی برای ما نگرفتند و برای تیم مقابل گرفتند. یکسری اشتباهات تاثیر گذار اتفاق افتاد ولی هر چه بود گذشت و ما صعود کردیم و اگر در مورد این مسائل دیگر صحبت نکنیم بهتر است. خدا را شاکریم که صعود کردیم.

دیدگاه‌ها