کد خبر : 1769100 | 29 تیر 1400 ساعت 13:39 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

خوش قلب بودیم و صعود کردیم؛

محبوب مجاز: همه کار کردند هوادار بالا نیاید

بازیکن تیم فوتبال هوادار می گوید اختلاف تیم های بالانشین در لیگ یک بسیار کم بوده و آنها با عملکرد بهتر در 8 بازی اخیر به لیگ برتر رسیده اند.

محبوب مجاز: همه کار کردند هوادار بالا نیاید

به گزارش "ورزش سه"، تیم هوادار با ۶۰ امتیاز به عنوان تیم دوم موفق شد به لیگ برتر صعود کند. مجتبی محبوب مجاز بازیکن این تیم در این خصوص به خبرنگار ما گفت: یک سال تمام سختی کشیدیم و با تلاش مجموعه و همتی که بچه ها داشتند موفق شدیم به لیگ برتر صعود کنیم. خیلی ها نمی خواستند این تیم صعود کند. شما اگر بازی شب گذشته را نگاه می کردید متوجه می شدید که برای عدم صعود ما هر کاری کردند. در بازی دیگر دو  پنالتی برای بادران گرفتند و در بازی‌ ما یک پنالتی علیه ما گرفتند و همه دست به دست هم داده بودند که تیم ما بالا نیاید ولی به اعتقاد من تا خدا نخواهد اتفاقی نمی افتد و واقعاً شب گذشته خدا می خواست حق به حقدار برسد و صعود به لیگ برتر کمترین حقی بود که بچه‌های ما گرفتند.


این بازیکن در مورد حواشی بازی از جمله قطعی برق ادامه داد: برق را قطع کردند به خاطر اینکه نمی‌خواستند اجازه بدهند و صعود کنیم آن ها قصد داشتند تمرکز ما را به هم بریزند. ما به آن ورزشگاه پول می‌دهیم و میزبان بودیم. یعنی همه کار کردند که تیم ما بالا نرود ولی خدا خواست و ما صعود کردیم.


این بازیکن در مورد شرایط لیگ یک و روند تیم هوادارا عنوان کرد: امسال نتایج و بازی‌های ۶,۷ تیم اول جدول شبیه به هم بود و هرکس می توانست از تک موقعیت‌هایش استفاده کند پیروز بازی می شد. خدا را شکر در ۸ بازی آخر خوب بازی کردیم و کمتر گل خوردیم و بیشتر گل زدیم و توانستیم امتیازات را جمع و صعود کنیم.


محبوب مجاز که با عنایتی در استقلال هم بازی بوده،  در مورد کار کردن زیر نظر او گفت: کار کردن با آقا رضا  لذت بخش است. او مربی جوانی است و با بازیکن رفیق می‌شود و بازیکن دوست دارد برایش فوتبال بازی کند. انشاالله در ادامه راه موفق باشد. من با آقا رضا در استقلال هم تیمی بودم چه آن زمان و چه الان که بازیکنش هستم نکات زیادی را از او یاد گرفتم امیدوارم چندین و چند سال شاگردی اش را بکنم چون آقا رضا بسیار انسان رو راستی است و چنین آدم هایی در فوتبال ما کم پیدا می شود یکی از دلایلی که تیم ما بالا آمد خوش قلبی رضا عنایتی و بچه های تیم بود. خدا به این مجموعه نگاه کرد و ما صعود کردیم.


مهاجم هوادار در مورد دومین تجربه صعودش به لیگ برتر این گونه توضیح می دهد: اولین تجربه صعودم با نساجی بود که آن سال توانستم در نساجی خوب کار کنم و بعد از ۲۴ سال این تیم را به لیگ برتر آوردیم و بعد از این که یک سال و نیم از تاسیس باشگاه هوادار می گذرد موفق شدیم این تیم را به لیگ برتر بیاوریم.


وی در مورد عملکردش در این فصل گفت: خدا را شکر که امسال توانستم برای تیمم تاثیرگذار باشم. ۱۱ پاس گل دادم و چهار گل زدم. چند پاس هم دادم که از بدشانسی من تبدیل به گل نشد که اگر این اتفاق می افتاد می توانستم آقای پاس گل شوم چون بهترین پاسور ۱۲ پاس داده یعنی یکی از من بیشتر ولی قسمت نبود.


محبوب مجاز در مورد شایعاتی که شده و اینکه در ابتدا قرار بود امتیاز تیم هوادارا سایپا بخرد و حالا هم می‌گویند قرار است مس‌کرمان این کار را انجام بدهد عنوان کرد: ما هم مثل شما تمام اینها را شنیدیم ولی به این مسائل کاری نداریم. ما می‌خواستیم کار نیمه تمام را تمام کنیم و بالا بیایم و همه اینها بستگی به تصمیم آقارضا دارد و انشاالله این تیم را نگه دارد و نصف بیشتر بچه ها را نیز حفظ کند چون واقعاً با جان و دل برای او بازی کردند. همانطور که می‌دانید در فوتبال ایران در حال حاضر خیلی نفر تاثیرگذار است. الان شما استقلال را نگاه کنید این تیم همان تیمی است که خوب نتیجه نمی گرفت اما از زمانی که فرهاد مجیدی آمده و برایشان پاداش می‌گذارد و تیم‌شان یک دل شده همه بازی ها را می برند اگر چند نفر از بچه‌های ما بمانند و چند باتجربه دیگر هم جذب کنیم به نظر من این تیم در لیگ برتر هم حرفی برای گفتن دارد.

دیدگاه‌ها